At hænge en bruger ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Er det ikke bare vor tids bagtaleri der nu foregår på facebook.. jeg ville være fuldstændig ligeglad hvis det var mig der blev skrevet om,. som skrevet længere oppe så fortæller det jo en del om der der skriver om andre..

Så for min skyld kan man sige og skrive hvad man vil om mig...kvinder er gode til at bagtale andre og det synes jeg da bare de skal have lov til, hvis de har behov for det...man behøver jo ikke deltage..

Sådan en stærk kvinde som dig har jo også lidt bredere skuldre til at tage imod de stød der nu gives, men ikke alle er af samme støbning og jeg synes det det er tankeløst at hænge andre ud også selvom personen ikke vil opdage det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

mortilflere

MoarJ skriver:

Eller skrive til den pågældende i pb.... 

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

Rosa skriver:

Altså nu har jeg også set det pågældende og forholdsvist uskyldige opslag på FB, og heeelt ærligt, så synes jeg overhovedet ikke at det var noget at hidse sig op over! Tværtimod synes jeg det var et sødt lille kiks der blev vist, og det er jeg da helt overbevist om også var intentionen, så fald ned igen piger!  "hænge ud" er alllt for voldsomt efter min mening!

Når vi andre ikke kan se det, er det da klart man blir , efter at læse dette indlæg. Ikk?

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

lisesp83 skriver:

Når vi andre ikke kan se det, er det da klart man blir , efter at læse dette indlæg. Ikk?

Absolut, jeg ville bare lige sige at det overhovedet ikke er noget ondskabsfuldt eller forfærdeligt! Jeg tror TS måske har misforstået intentionen... 

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

lisesp83 skriver:

Absolut, jeg ville bare lige sige at det overhovedet ikke er noget ondskabsfuldt eller forfærdeligt! Jeg tror TS måske har misforstået intentionen... 

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

Rosa skriver:

Ok, ja det kan ske.

Men godt, at høre, at der ikke ligger en "hængning" i det..

Anmeld

13. maj 2011

Chillien

Kan forsåt at nogle måske er mere modtagelige overfor den slags.. Har nu aldrig prøvet at blive hængt ud - mens jeg vidste det ihvertfald - men ville nu nok bare ignorere det... Hvis man hænger nogen ud, er det nok fordi man får det bedre med sig selv, og fred da være med det... Hvis der ikk skal mere til...

Anmeld

13. maj 2011

SiLiMiMa

det er selvfølgelig IKKE ok!!!

heidi

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Sådan en stærk kvinde som dig har jo også lidt bredere skuldre til at tage imod de stød der nu gives, men ikke alle er af samme støbning og jeg synes det det er tankeløst at hænge andre ud også selvom personen ikke vil opdage det. 

Det må du ikke tro jeg er, jeg er virkelig både sårbar og følsom og kan let begynde at græde midt i en samtale osv...men jeg har også sat mig ind i hvad det er der gør mennesker opfører sig som de gør og det hjælper...rigtig tit er det fordi vi som mennesker sætter et "spejl" op foran andre mennesker, vi gør, sige eller er på en måde som den anden bliver berørt af, misundelse eller frustration over ikke selv at indeholde eller kunne netop det som vi bliver ramt af..det er ikke mennesket men følelsen vi får af andre som vi kommer ud med når vi generer, nedgør og bagtaler andre...vend det om når du mærker en ikke rar følelse som du får fra andre og tænk over hvad det er der gør at det menneske giver dig netop den følelse....giverd et mening?

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

lisesp83 skriver:

Ok, ja det kan ske.

Men godt, at høre, at der ikke ligger en "hængning" i det..

Overhovedet ikke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.