Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Jeg gemmer hvis nu der kommer en lillebror/søster  Meget af det er i neutrale farver, så hvis der kommer en dreng kan jeg sagtens bruge det igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Thalia

Jeg gemmer en del af tøjet, og andet ryger videre til venner der også får babyer.

Jeg kan godt lide at købe nyt tøj hver gang vi får en baby, men samtidig er der nogle dragter der har rigtig stor affektionsværdi for mig.

Eksempelvis har alle 3 drenge haft den samme dragt på hjem fra sygehuset.

Anmeld

13. maj 2011

JulieE

Jeg gemte alt fra min store dreng og har brugt rigtig meget af det til lillesøster. Idag er de 7 og 4 år og hun arver stadig en del af hans 

Anmeld

13. maj 2011

Dansker i England

Jeg har gemt alt det specielle/ekstra ordinære tøj - alle de hvide dragter osv har jeg givet væk til noget ala mødrehjælpen

Anmeld

13. maj 2011

foto på lærred

ja, jeg gemmer det.

Anmeld

13. maj 2011

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Jeps, jeg har indtil videre gemt det hele  men hvis vi skulle få en pige next, er der MEGET lidt, vi kan bruge  jeg tror kun, der er en enkelt eller 3 helt hvide bodyer

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

Indtil videre har jeg gemt det meste. Jeg har det sådan at når næste baby så kommer så kan jeg sortere i det. Synes det er svært at sige nu hvad jeg gerne vil genbruge til den tid. Men ingen tvivl om at jeg rigtig gerne også vil købe en masse nyt til den næste.

Anmeld

13. maj 2011

Christina.78

Vinker skriver:

Indtil videre har jeg gemt det meste. Jeg har det sådan at når næste baby så kommer så kan jeg sortere i det. Synes det er svært at sige nu hvad jeg gerne vil genbruge til den tid. Men ingen tvivl om at jeg rigtig gerne også vil købe en masse nyt til den næste.

you said it..lige mine ord

Anmeld

13. maj 2011

Mor-til-asta-09

Jeg har ikke gemt noget af Asta`s tøj. Vi gemmer kun legetøjet og de store ting... der kommer nyt tøj på mode, når den næste kommer til

Anmeld

13. maj 2011

Lullaby

Jeg er ikke færdig med at få børn så alt bliver gemt fra hver gang. Men når jeg så åbner kasserne så opdager jeg tit tøj som er gemt fra sidste gang men som enten har pletter eller huller og så bliver det smidt ud. Der bliver selvfølgelig også købt nyt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.