Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Jose og emils mor

Jeg har lige fundet noget af det pæne tøj frem fra baby 1 og 2, til baby nr. 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

musse1

selv om vi har 4 drenge, og der kun er 1½ år mellem hver. så har vi aldrig gemt tøjet, altid købt nyr for hvert barn, og har vi faktisk også gjort med barnevogn og sådan noget

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

Jeg har gemt det tøj, som drengene havde på, da de kom hjem fra sygehuset, og lidt andet, som er helt specielt pga minder.  Men ellers så ryger aflagt tøj til genbrug.

Har to drenge med 3 års mellemrum, og kunne sagtens havde gemt en masse, som nummer to kunne bruge....Men har ikke gjort det, hvilket mange ikke forstå, men hvorfor skal den første altid havde nyt tøj, og nummer to må gå i genbrug???

Anmeld

13. maj 2011

132319

Ja da, alt andet er miljøspild og penge ud af vinduet 

Nu har jeg to af hvert køn men Kamille har arvet alt Hjaltes hvide, brune, gule, grønne og beigefarvede.

Alt det blå og lyseblå har min nevø fået og brugt flittigt. Meget af det er fra min venindes to drenge så min nevø er det fjerde barn der har brugt det 

Anmeld

13. maj 2011

chael

Nadia&Daniel skriver:

Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??

Ja det gjorde jeg. Fra min første gemte jeg tøjet. Men da det så viste sig at være en dreng, ja so solgte jeg det meste af det.

Så fik jeg min søn og har jo så en masse drenge tøj, det har jeg også gemt og det er jo fint, for nu venter jeg mig en dreng mere. Og alt det tøj jeg har fra min søn er udelukkende mærketøj, da jeg var på diverse lagersalg.

Så meget af det er stadig super pænt og nærmest ikke brugt

Fra min datter harjeg gemt det jeg syntes betød mest, som det tøj hun kom hjem i og det der bare var finest

*Camilla 20+2

Anmeld

13. maj 2011

132319

Jeg har gemt det tøj, som drengene havde på, da de kom hjem fra sygehuset, og lidt andet, som er helt specielt pga minder.  Men ellers så ryger aflagt tøj til genbrug.

Har to drenge med 3 års mellemrum, og kunne sagtens havde gemt en masse, som nummer to kunne bruge....Men har ikke gjort det, hvilket mange ikke forstå, men hvorfor skal den første altid havde nyt tøj, og nummer to må gå i genbrug???

Jeg tror at en baby er ret ligeglad 

Hvorfor købe alt basis fra nyt når det man har, stadig er pænt og brugbart?

Min datter har som nævnt, arvet alt storbrors basistøj og så har jeg til gengæld haft rig mulighed for at købe lækkert, småpebret tøj til hende fordi jeg ikke skulle starte helt forfra 

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

132319 skriver:

Jeg tror at en baby er ret ligeglad 

Hvorfor købe alt basis fra nyt når det man har, stadig er pænt og brugbart?

Min datter har som nævnt, arvet alt storbrors basistøj og så har jeg til gengæld haft rig mulighed for at købe lækkert, småpebret tøj til hende fordi jeg ikke skulle starte helt forfra 

Jeg synes at det er dejligt at der er nogen fornuftige mennesker i blandt os

Mine drenge går i det tøj, som deres mor og far syntes er fedt og som kan holde til noget! Som oftest er det name it til hverdagsbrug.

For os er tøj-mærket ikke så vigtigt, det er vigtigere med ordentlige sko, så her er det ecco. 

Anmeld

13. maj 2011

132319

Malthes mor skriver:

Jeg synes at det er dejligt at der er nogen fornuftige mennesker i blandt os

Mine drenge går i det tøj, som deres mor og far syntes er fedt og som kan holde til noget! Som oftest er det name it til hverdagsbrug.

For os er tøj-mærket ikke så vigtigt, det er vigtigere med ordentlige sko, så her er det ecco. 

Kamilles tøj er også lidt af en blandet landhandel, alt fra Føtex til Norlie 

De dyrere mærker køber jeg som regel på udsalg eller brugt og sælger det videre. Det samme gør jeg med det der ikke er dyre mærker, på loppemarkeder går det som varmt brød 

Jeg gemmer det jeg synes er allerfinest men ellers bliver det solgt, jeg er nemlig ret sikker på at jeg ikke skal have flere børn 

Er enig med sko, der går jeg heller ikke på kompromis 

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

132319 skriver:

Kamilles tøj er også lidt af en blandet landhandel, alt fra Føtex til Norlie 

De dyrere mærker køber jeg som regel på udsalg eller brugt og sælger det videre. Det samme gør jeg med det der ikke er dyre mærker, på loppemarkeder går det som varmt brød 

Jeg gemmer det jeg synes er allerfinest men ellers bliver det solgt, jeg er nemlig ret sikker på at jeg ikke skal have flere børn 

Er enig med sko, der går jeg heller ikke på kompromis 

Vi regner helt klart med at vi skal havde flere børn, og med to drenge i forvejen, tjaaa så siger statistikken at nummer 3 også bliver en dreng Men jeg gemmer fortsat ikke tøj, men som sagt giver det til genbrug.........

Men det lyder som en god ide, at sælge aflagt tøj.

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Jeg har også gemt alt tøjet, i håbet om en baby mere

I mellemtiden har min veninde fået en dreng, så de har lånt alt tøjet.
Synes det er dejligt at vide, at det bliver brugt, meget af det har været gaver, og det er jo stort set ikke slidt, så synes det var ærgerligt, hvis det kun  skulle bruges til et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.