Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.437 visninger
44 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Nadia&Daniel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mormilla

Nadia&Daniel skriver:

Jeg gemte min søn`s tøj. men har lige født en pige så det kan jeg jo ikke bruge til noget. Så nu sælger jeg det...

Anmeld

13. maj 2011

Pikku Myy

Vi har gemt det der har en særlig betydning. Det meste er unisex, så det vil kunne bruges af den næste ligegyldigt køn.

Ellers er resten blevet sendt videre i arverækkefølgen. Det kan være vi får det tilbage igen når vi er klar til nr 2

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

Ja jeg har mere eller mindre gemt det hele;-) jeg synes det er rart at ha noget "ekstra" tøj til nummer to, så man har noget mere at vælge imellem ved gylp, diarre osv ;-) for selvfølgelig skal nummer 2 også ha en masse nyt tøj;-) men meget af det tøj de bruger helt som små når jo ikke at blive slidt, Nicolai havde meget han kun nåede at ha på 1-2 gange;-)

Anmeld

13. maj 2011

Stumpen

Ja jeg gemte mere eller mindre alt fra min første pige og fik så endnu en pige.. Jeg har så sorteret i tøjet efterfølgende, men langt det meste af Victorias tøj gik Mathilde også i...

Skulle vi have haft en 3'er havde jeg dog kun gemt det der havde en speciel betydning... 

Anmeld

13. maj 2011

h_bernie

ja vi gemte det, men fik så en pige og alt det vi havde gemt var drengetøj. Så har solgt og videregivet meget af hans tøj. Få ting var nogenlunde neutrale, så dem bruger vi.

Anmeld

13. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Nadia&Daniel skriver:

Ja jeg gemte alt Malou Selma`s babytøj. Det er str. 62-68 havde jeg givet det meste væk. Jeg var Så heldig at få en pige nummer 2 også, så derfor bliver alt genbrugt og GUD hvor jeg elsker det. Der er så meget historie bag. Love it.. 

Anmeld

13. maj 2011

Sofia

Jeg gemmer noget af det. Særligt alt det min mor har strikker og så de fine ting jeg her været ekstra glad for - og de ting jeg har fået i gave!

Anmeld

13. maj 2011

Mamalou

Nu har jeg ikke fået gang i babytøjet til nr 1, hvilket forhåbentlig sker lige om lidt, men jeg har tænkt mig at gemme det tøj, som jeg synes særlig godt om... Vi har arvet en del tøj af familien, men det tøj jeg tænker at gemme, er det tøj vi selv har købt. 

Anmeld

13. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja men kun det jeg kan li.

da vi ikk har plads til at gemme alt det tøj for vores datter har virkelig meget tøj og noget af det ahr hun aldrig brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.