Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg gemmer min datters, ik fordi jeg er SIKKER på at jeg skal have en mere.. Men kan ikk nænne at komme af med det, for der kan jo blive brug for det, hvis ikk det blir en nummer to for mit vedkommende, kommer der vel en niece eller nevø en dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har givet det meste til mødrehjælpen.. men min svigerinde overtog også en del til hendes søn
Der er 3 år og 7 måneder mellem mine 2 drenge, og har ikke ville gemme tøjet, da vi er flyttet 2 gange siden den store blev født i '07 så syntes jeg i stedet at andre lige så godt kunne få glæde af det
denne gang kan det måske godt være at det bliver lidt anderledes, min mindste søn ejer nemlig stort set kun tøj fra molo og der er jeg måske liiiidt for nærrig til bare at forære det væk
men hvem ved, det kan jo være der ikke kommer til at gå næsten 4 år igen, før nr 3 kommer.. (i wish )
Ja det gør jeg, med mindre der er pletter, huller eller det er meget forvasket ved ikke om der kommer en nr. 2 men om ikke andet kan andre måske bruge det.
Nadia&Daniel skriver: Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??
Gemmer du babytøjet fra baby nr. 1 til baby nr. 2??
Ja, det gjorde jeg, men der er også kun 11 mdr imellem, så det sku ikke pakkes så langt væk - her nu hvor nr 2 er vosket ud af mange str. gemmer jeg kun det bedste og giver de andet til ex. mødrehjælpen
Nu skal vi ikke have flere end ham vi har - men jeg gemmer alligevel en del af det. Mest fordi jeg selv ville ønske at min mor havde gemt til mig. Jeg gemmer især alt det hjemmestrikkede og det dyre. Det er som regel også det jeg er gladest for, hvorimod dubletterne og de ensfarvede fra H&M ryger videre i systemet. Dog har jeg besluttet at jeg alligevel vil sælge noget af det dyre, og få råd til nyt, men kun det der ikke har haft så stor affektionsværdi.
Ja, det gør jeg Noget af det, som kan bruges til begge køn. Venter dog lige med og sortere det indtil jeg ved kønnet.
Men jeg var ikke den type som gav min datter kjole og lyserødt på, da hun var lille, så meget af hendes kan faktisk også bruges til en dreng, hvis det var
Meget af det fejler jo ingenting, så hvorfor ikke genbruge det?
Jeg gemmer kun det som næsten ikke er brugt, og det som jeg stadig synes er pænt.
hmm, jamen gemte en del af del, men gav også en del væk....
Fik først en dreng og dereftr en pige, og helt ærligt, det er sgu ikke meget hun har brugt noget af hans, lige et par hvide bodyer osv, men ellers har jeg købtr helt ny gardarode til hende....
Gider ikke klæde min datter i hans drengetøj...og det ER drengetøj, men racerstriber, biler osv på.
Ja, selvrfølgelig gjorde jeg det..og fra nr 2 til nr 3..hvilket dog var lidt mere svært eftersom nr 3 var en dreng og de to første var piger hehe KærligstSussie
På trods af meget lidt opbevaringsplads, så gemmer jeg/vi det.. Så må vi se hva køn nr 2 blir, når den tid kommer om et par år... Men jeg smider det ud der er grimt og helt ude af facon osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128