Ang Mor´s navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Det er altså en rigtig flot mave. Og når man nu enelig er blevet gravid, så er det da også fint at folk kan se, at man ikke bare er gået hen og blevet lidt buttet

Kom engang på arbejde, og en elektriker, der kommer ind i mellem, kiggede lidt, og lyttede til vores snak på kontoret, og så sagde han lidt tørt, nå du er gravid, ja jeg syntes jo godt at du havde lagt dig lidt ud  Total griner, havde bare den største 12 ugers mave at gå rundt med

Nemlig elsker at man virkelig kan se at jeg er gravid, selvom nu må hun gerne snart komme ud, den er nemlig pokkers tung efterhånden  

Ja jeg havde også allerede tydelig bule da jeg var omkring 11-12 uger henne, er du sindssyg det var svært at skjule for de gamle indtil vi skulle fortælle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Nemlig elsker at man virkelig kan se at jeg er gravid, selvom nu må hun gerne snart komme ud, den er nemlig pokkers tung efterhånden  

Ja jeg havde også allerede tydelig bule da jeg var omkring 11-12 uger henne, er du sindssyg det var svært at skjule for de gamle indtil vi skulle fortælle det

Ja, det er altså tungt at gå rundt med den store bold på maven, håber for dig, at hun gerne vil ud et par dage før termin

Alle vidste at jeg var gravid, vi ville egentlig gerne skjule det, men det kan være rimelig svært, når man har været i fertilitetsbehandling, man render jo hele tiden til det ene eller det andet. Men alle anstrengelserne værd

Anmeld

13. maj 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Ja, det er altså tungt at gå rundt med den store bold på maven, håber for dig, at hun gerne vil ud et par dage før termin

Alle vidste at jeg var gravid, vi ville egentlig gerne skjule det, men det kan være rimelig svært, når man har været i fertilitetsbehandling, man render jo hele tiden til det ene eller det andet. Men alle anstrengelserne værd

Hehe ja det kan jeg godt se

Ja hun er muligvis så stor at jeg skal sættes igang lige omkring terminen det får vi heldigvis at vide på mandag så det spændende.. Men render også rundt med en baby der i hvert fald vejer 300-500 g over hvad gennemsnittet gør

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Hehe ja det kan jeg godt se

Ja hun er muligvis så stor at jeg skal sættes igang lige omkring terminen det får vi heldigvis at vide på mandag så det spændende.. Men render også rundt med en baby der i hvert fald vejer 300-500 g over hvad gennemsnittet gør

Jeg fik graviditetssukkersyge, og det gjorde også, at jeg ikke måtte gå længere end til terminen. Det var skønt at vide, at man ikke skulle gå og vente yderligere 14 dage på at den lille ville tage sig sammen til at komme ud

Han kom dagen efter termin, og var 54 cm og vejede 4.090 gram. Vi syntes han var lille bitte, men kunne da godt se at de andre på afdelingen var lidt mindre

Anmeld

13. maj 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Jeg fik graviditetssukkersyge, og det gjorde også, at jeg ikke måtte gå længere end til terminen. Det var skønt at vide, at man ikke skulle gå og vente yderligere 14 dage på at den lille ville tage sig sammen til at komme ud

Han kom dagen efter termin, og var 54 cm og vejede 4.090 gram. Vi syntes han var lille bitte, men kunne da godt se at de andre på afdelingen var lidt mindre

Ja det er dejligt at vide..

Og med hensyn til at du kun tog 10 kg på jeg har heller ikke taget mere på end ca 10 kg

Anmeld

13. maj 2011

Muffinmus

min navle er ikke poppet nogen som helst steder nogen af gangene, heldigvis, synes det ser så øv ud med den der bums midt på maven:-)

Håber heller ikke den popper ud hvis der kommer flere:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.