Ang Mor´s navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Holbæktrunten

hc=k skriver:

Min navle poppede ikke ud overhovedet.

Du kan lige få et billede

Åh, tak for billede - den ser SÅ fin ud den mave (og navle). 

Synes det ser så mærkeligt ud med de gravide maver hvor der slet ikke er en navle, og tænker at det må være smadder ubehageligt, da det jo er arvæv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Holbæktrunten

MissChrista skriver:

hahahaha min var SÅ grim Havde den vildeste "pop ud navle" .. Det så SÅ griner ud! Og det var fra graviditetsuge 30 eller sådan noget
Men som de andre sskriver, så er det slet ikke alles navler der popper

Jeg synes også at det ser lidt fjollet ud at have en mave (selvom den er gravid) uden navle 

Var det ikke ubehageligt der hvor navlen vendte udad? Tænker at det må være meget følsom hud der er inde i navlen?

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Majeha skriver:

Min gjorde. Det så virkelig mærkeligt ud. Følte mig som hende der Lotte, der kan blive usynlig. Min mave nåede endda ikke at blive særlig stor. Men når først maven falder ind igen, popper navlen også indad.

Ja, den kommer jo igen - heldigvis 

Synes også at der ser så tosset ud når man ser billeder af de maver der slet ikke har nogen navle - og tænker at det må være ubehageligt for den sarte "navlehud"?

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Nope min gjorde heller ikk

Anmeld

13. maj 2011

hc=k

Holbæktrunten skriver:

Åh, tak for billede - den ser SÅ fin ud den mave (og navle). 

Synes det ser så mærkeligt ud med de gravide maver hvor der slet ikke er en navle, og tænker at det må være smadder ubehageligt, da det jo er arvæv...

Jeg har en eget dyb navle så jeg tror det kommer meget an på hvordan ens navle er inden man bliver gravid.

Tak fordi du synes den var pæn hehe

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

hc=k skriver:

Jeg har en eget dyb navle så jeg tror det kommer meget an på hvordan ens navle er inden man bliver gravid.

Tak fordi du synes den var pæn hehe

Jeg har også en dyb navle (læs: der er en god fedtpude den putter sig i ), så dejligt at høre at der er håb endnu...

Jeg synes det er en rigtig fin mave du vedhæftede - håber min bliver ligeså fin 

Anmeld

13. maj 2011

Chillien

Både min venindes og min søsters navler poppede ud...

Anmeld

13. maj 2011

Mor Christa

Holbæktrunten skriver:

Jeg synes også at det ser lidt fjollet ud at have en mave (selvom den er gravid) uden navle 

Var det ikke ubehageligt der hvor navlen vendte udad? Tænker at det må være meget følsom hud der er inde i navlen?

Nej overhovedet ikke - det der popper ud, er meget blødt og sådan, og lidt ulækkert at røre ved Men det er slet ikke ømt eller noget.
Min var faktisk så stor at man kunne se den uden på trøjen Åååh, jesus! Det var så sjovt

Anmeld

13. maj 2011

Sitrani

Min navle er poppet ud, og har været det ret længe faktisk.... haha.. synes egentlig det ser meget sødt ud, på en eller anden måde... Min er hverken ulækker at se på eller øm at røre ved, så synes ikke det er noget problem.... men synes de fleste gravide maver har en navle, som ikke popper ud, men bare "forsvinder", altså bliver strukket helt ud..... så vil jeg egentlig hellere have en "pop-navle"

Anmeld

13. maj 2011

lukasmor

Min navle hoppede ud

Jeg spurgte jordemoder om hvorfor nogen gør og andre ikke gør og dertil svarede hun at det mest at slanke piger, navlen "hopper ud" på men om det er rigtigt aner jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.