Ang Mor´s navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

heaven

min navle poppede ikke..... synes det ser skægt ud, hehe.... jeg fik heller ikke den brune streg.....

Jannie - også uden kvalme  osv, men TRÆT TRÆT i første og sidste 3 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Clisolka

Min poppede heller ikke ud 

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

heaven skriver:

min navle poppede ikke..... synes det ser skægt ud, hehe.... jeg fik heller ikke den brune streg.....

Jannie - også uden kvalme  osv, men TRÆT TRÆT i første og sidste 3 mdr

:0) er også spændt på om jeg kan snige mig uden om den brune streg... Er nu i uge25, men den kan vel komme når som helst? :0)

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Heller ingen pop ud navle her

Min kæreste syntes det var meget sjovt, at han pludselig kunne se bunden på min navle, han har ellers altid ment at der måtte være hul helt igennem, når han ikke kunne se bunden

Jeg syntes huden var lidt føldom, indtil den blev vænnet til berøring med tøjet. Jeg fik heller ingen brun streg eller ekstra hår, eller hvad man nu ellers bliver tilgodeset med, som gravid

Anmeld

13. maj 2011

Hailiesmom11

Min er heller ikke poppet nogen steder og jeg er efterhånden meget højgravid  og jeg har en kæmpe mave, men min navle var også ret dyb før, så nu den bare mindre dyb

Anmeld

13. maj 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Heller ingen pop ud navle her

Min kæreste syntes det var meget sjovt, at han pludselig kunne se bunden på min navle, han har ellers altid ment at der måtte være hul helt igennem, når han ikke kunne se bunden

Jeg syntes huden var lidt føldom, indtil den blev vænnet til berøring med tøjet. Jeg fik heller ingen brun streg eller ekstra hår, eller hvad man nu ellers bliver tilgodeset med, som gravid

Nøj så var du heldig..

Jeg har heller ingen brun stribe, kun meget svagt fra den rigtige vinkel i det rigtige lys, men jeg ligner fanme snart chewbacca på maven det helt vildt

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Nøj så var du heldig..

Jeg har heller ingen brun stribe, kun meget svagt fra den rigtige vinkel i det rigtige lys, men jeg ligner fanme snart chewbacca på maven det helt vildt

Til gengæld var min mave så stor at da der var 3 mdr. tilbage, mente flere at der helt bestemt måtte være tvillinger. I uge 18, var der en der troede jeg snart skulle føde  og jeg tog altså kun 10 kg på i alt.

Anmeld

13. maj 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Til gengæld var min mave så stor at da der var 3 mdr. tilbage, mente flere at der helt bestemt måtte være tvillinger. I uge 18, var der en der troede jeg snart skulle føde  og jeg tog altså kun 10 kg på i alt.

Jamen sådan har det også været med mig

Der er flere af mine venner der har været sikre på det blev tvillinger  

På billedet er jeg 36+1 så tro mig kender det med kæmpemaven..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Jamen sådan har det også været med mig

Der er flere af mine venner der har været sikre på det blev tvillinger  

På billedet er jeg 36+1 så tro mig kender det med kæmpemaven..

Det er altså en rigtig flot mave. Og når man nu enelig er blevet gravid, så er det da også fint at folk kan se, at man ikke bare er gået hen og blevet lidt buttet

Kom engang på arbejde, og en elektriker, der kommer ind i mellem, kiggede lidt, og lyttede til vores snak på kontoret, og så sagde han lidt tørt, nå du er gravid, ja jeg syntes jo godt at du havde lagt dig lidt ud  Total griner, havde bare den største 12 ugers mave at gå rundt med

Anmeld

13. maj 2011

camilla28

min navle poppede ingen steder men altså der var bare ikke noet hul titl sidst og  når den lille roterede så kunne  den poppe  men llers var hullet bare trækket ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.