Ang Mor´s navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Thereseh

Holbæktrunten skriver:

Muligvis et lidt tosset spørgsmål, men...

Er simpelthen så nysgerrig på om ALLE navler "popper ud" når man er højgravid? Eller om man også godt kan bevare navle"hullet" hele graviditeten?

Vil meget gerne høre jeres erfaringer 

Min er ikke poppet ud, og jeg er i 35. uge nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

NinaNymannMadsen

min poppede ud og det gør den også den her gang er jeg sikker på allerede nu ser den ud til at være god igang med at flade mere og mere ud og så popper den ud til sidst. og er altså kun 18+5 idag

Anmeld

13. maj 2011

Kofoed.

Altså min navle har de sidste par uger været halvt poppet ud, så det bliver da spændende om den kommer helt ud. Er 21+5.

Anmeld

13. maj 2011

Karo

Min "poppede" ikke ud.

Så nej ikke alle navler "popper"

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Heller ikke her... 

Anmeld

13. maj 2011

Victoriasmor88

Min er poppet ud  om det har noget at gøre med hvor slank man er ved jeg ikke.. Men jeg er da i hvert fald en slank pige

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Holbæktrunten skriver:

Er simpelthen så nysgerrig på om ALLE navler "popper ud" når man er højgravid? Eller om man også godt kan bevare navle"hullet" hele graviditeten?

Min navle bulede ikke ud, men nu blev jeg heller ikke så stor

Anmeld

13. maj 2011

Zibi_84

Min navle poppede helt ud, og lignede en lille coctailpølse. Nu er maven så stor, at den går i et med huden. Har ikke længere noget hul ind til navlen.

Anmeld

13. maj 2011

SussieThyssen

Holbæktrunten skriver:

De fleste navler popper ud..og for pokker da, hvore er man bare øm på den der følsomme navle-tut.
Det hjælper iøvrigt at sætte et lille stykke gaze over
Grunden er jo at livmoderen trykker den ud indefra..så det er i grunden helt naturligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. maj 2011

meem

Holbæktrunten skriver:

Min navle er ikke "poppet ud", men har heller ikke noget "hul" længere... Den er bare fladet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.