Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Holbæktrunten skriver: Muligvis et lidt tosset spørgsmål, men... Er simpelthen så nysgerrig på om ALLE navler "popper ud" når man er højgravid? Eller om man også godt kan bevare navle"hullet" hele graviditeten? Vil meget gerne høre jeres erfaringer
Muligvis et lidt tosset spørgsmål, men...
Er simpelthen så nysgerrig på om ALLE navler "popper ud" når man er højgravid? Eller om man også godt kan bevare navle"hullet" hele graviditeten?
Vil meget gerne høre jeres erfaringer
Min er ikke poppet ud, og jeg er i 35. uge nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså min navle har de sidste par uger været halvt poppet ud, så det bliver da spændende om den kommer helt ud. Er 21+5.
Heller ikke her...
Min er poppet ud om det har noget at gøre med hvor slank man er ved jeg ikke.. Men jeg er da i hvert fald en slank pige
Min navle bulede ikke ud, men nu blev jeg heller ikke så stor
Min navle poppede helt ud, og lignede en lille coctailpølse. Nu er maven så stor, at den går i et med huden. Har ikke længere noget hul ind til navlen.
De fleste navler popper ud..og for pokker da, hvore er man bare øm på den der følsomme navle-tut.Det hjælper iøvrigt at sætte et lille stykke gaze over Grunden er jo at livmoderen trykker den ud indefra..så det er i grunden helt naturligt.KærligstSussie
Min navle er ikke "poppet ud", men har heller ikke noget "hul" længere... Den er bare fladet ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128