Hvornår fattede jeres mænd at i skulle have en lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

MomInTheMaking

hvad er det nu man siger..?!

"kvinder bliver mødre den dag de finder ud af de er gravide, mænd bliver først fædre den dag de står med barnet i armene."

Tror det er meget normalt at de ikke lige fanger den helt, med det samme.. i did'nt either, tror ikke bare mænd og kvinder er forskellige på det punkt, jeg tror mennesker er forskellige på det punkt. (og alle andre punkter, for den sags skyld..)

Lyder i mine øre i hvert fald ikke som noget du behøver at bekymre dig om.

- Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

lounika skriver:

hvoorr er det sødt.. bliver lidt misundelig.. min kæreste har kun kendt mig den tid jeg har været gravid faktisk..  han er far i forvejen til en fantsastisk pige på 3.. men følser slet ikke han glæder sig til vores fælles barn..  han er en go fantastisk far over for hans datter.. men følser mig sku lidt alene med min fede mave her hjemme, han snakke ikke om det eller holder ved maven -  han arbejder rigtig meget .. faktisk mest hjemme når han sover.. men alige vel kunne jeg måske godt have brugt for en sød lille hilsen til lille manden i maven så jeg viste han var glad..  sory piger .. det kom bare lige ud..

Ej øvs det lyder da ikke særlig hyggeligt  ja sorry jeg siger det men tror godt nok jeg var meget ked hvis min kæreste var sådan.. så forstår godt at du skriver som du gør..

sender dig lige lidt  på denne fredag og håber at I kommer til at have en god weekend

Anmeld

13. maj 2011

lounika

Elmer&Amy skriver:

Ej øvs det lyder da ikke særlig hyggeligt  ja sorry jeg siger det men tror godt nok jeg var meget ked hvis min kæreste var sådan.. så forstår godt at du skriver som du gør..

sender dig lige lidt  på denne fredag og håber at I kommer til at have en god weekend

jeg er ked af det.. føler mig meget alene med maven og glæder mig helt vildt til det jo men lidt alene...   går hjemme sygemeldt pågrund af graviteten så er bare alene hjemme far 6 moregn til 22 aften næsten vær dag... med minder det piss regner så de ikke kanlave noget....   selv de uger hans datter er her er vi meget alene lige pt syntes jeg.. så har jeg hende alene og det lidt svært med maven og en på 3 alene.. ved godt der der mange der gør med fler børn ...

får kyss selv vær dag inden han køre og når han kommer hjem .. men intet tejn på han glæder sig føler jeg .. eller kan jeg bare ikke se det måske...    han har jo heller ikke selv valg at vile prøve at få et barn det kom meget hurtig efter vi mødt hinanden jo.. 

Anmeld

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

lounika skriver:

jeg er ked af det.. føler mig meget alene med maven og glæder mig helt vildt til det jo men lidt alene...   går hjemme sygemeldt pågrund af graviteten så er bare alene hjemme far 6 moregn til 22 aften næsten vær dag... med minder det piss regner så de ikke kanlave noget....   selv de uger hans datter er her er vi meget alene lige pt syntes jeg.. så har jeg hende alene og det lidt svært med maven og en på 3 alene.. ved godt der der mange der gør med fler børn ...

får kyss selv vær dag inden han køre og når han kommer hjem .. men intet tejn på han glæder sig føler jeg .. eller kan jeg bare ikke se det måske...   han har jo heller ikke selv valg at vile prøve at få et barn det kom meget hurtig efter vi mødt hinanden jo.. 

Det lyder da øvs så lige et ekstra  til dig..

Har du prøvet at fortælle ham det? Mænd er jo 1000% fra mars så måske han ikke kan se tingene fra din side af .. Det er jo ihvertfald sket før i historien at mænd ikke kan det.. Det kan Stefan heller ikke på rigtig rigtig mange andre punkter men når jeg forklare det sluger han det lige også kan han som regel godt se det.. så måske du skulle prøve med en snak om det

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

mette-mus skriver:

Hej piger,

Som det måske fremgår af overskriften er jeg ærlig talt en smule skuffet over min mands manglende reaktion. Vi fandt ud af at jeg var gravid  da jeg var 5+2 og i dag er jeg så 10+0 og der er stadig ikke rigtig nogen reaktion. Fik booket tid til NF, hvor vi selvf fandt en dato hvor han kunne komme med, men syntes altså han taler om det lidt som en tandlægetid.....

Er især lidt sært fordi jeg fik en tidlig scanning i uge 7 hvor han se scanningsbillede etc....

Tror egentlig han er glad nok men virker bare som om den ikke rigtig er sivet ind???.........

Ville bare rigtig gerne kunne gå og glæde mig lidt sammen med ham

Men hvad siger I de damer?? Er mænd bare lidt anderledes skruet sammen?? Og skal jeg bare lade ham være i fred og give ham den tid han skal bruge??

Tror han forstod det lidt da han så den lille på skræmen til ns-skanning, men det gik nok for alvor først op for ham da han stod med sin søn i armene :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.