Jamen da jeg tog min test efter kun halvanden måneds forsøg og var i den tro at min mens bare var forsinket, der må jeg tilstå at jeg panik-ringede til manden halv syv om morgenen for at fortælle at den altså var god nok - der var allerede 2 streger! Hans svar: jamen det regnede jeg jo også med, og det var jo bare rart osv. Jeg blev næsten helt arrig over, at jeg var den eneste, der panikkede. 3 timer efter da jeg var på vej til arbejde, fik jeg en SMS fra ham med ordene: tror først det er nu, det er gået op for mig, hvad det var du præcis sagde!Så selv bare det at forstå hele konceptet kan tage tid

men fra dag 1 har jeg haft den fulde opbakning fra ham ligegyldigt om det har været scanninger, sære lyster pga. madlede, eller flere uger med lændesmerter, hvor al rengøring og lign. har været op til ham. Så selvom han måske først VIRKELIG fatter at han skal være far, når vores begge dreng er kommet i hans arme, så er al opførelse op til det punkt en kommende "verdens bedste far" værdig/Mette - den heldige
Anmeld