mette-mus skriver:
Hej piger,
Som det måske fremgår af overskriften er jeg ærlig talt en smule skuffet over min mands manglende reaktion. Vi fandt ud af at jeg var gravid da jeg var 5+2 og i dag er jeg så 10+0 og der er stadig ikke rigtig nogen reaktion. Fik booket tid til NF, hvor vi selvf fandt en dato hvor han kunne komme med, men syntes altså han taler om det lidt som en tandlægetid.....
Er især lidt sært fordi jeg fik en tidlig scanning i uge 7 hvor han se scanningsbillede etc....
Tror egentlig han er glad nok men virker bare som om den ikke rigtig er sivet ind???.........
Ville bare rigtig gerne kunne gå og glæde mig lidt sammen med ham
Men hvad siger I de damer?? Er mænd bare lidt anderledes skruet sammen?? Og skal jeg bare lade ham være i fred og give ham den tid han skal bruge??
Mænd og kvinder er absolut ikke skruet sammen ens omkring det her baby-noget.
Det er jo ikke ham der har alle graviditetssymptomer og bærer rundt på bebsen, så derfor er det nok nemmere for ham ikke at gå så meget op i det i starten.
Min søde mand var da heller ikke på hele tiden, og han blev da til tider lidt træt af at høre babysnak, hvilket jeg egentlig synes er okay. Han var der 120% til fødslen og har efterfølgende været den bedste far i verden.
Så jeg tror ikke du skal tage det så tungt - men bare nyde graviditeten. Det skal nok komme.
(og her mener jeg selvfølgelig ikke at alle mænd er sådan - der er bare mange af dem
)
Anmeld