mette-mus skriver:
Hej piger,
Som det måske fremgår af overskriften er jeg ærlig talt en smule skuffet over min mands manglende reaktion. Vi fandt ud af at jeg var gravid da jeg var 5+2 og i dag er jeg så 10+0 og der er stadig ikke rigtig nogen reaktion. Fik booket tid til NF, hvor vi selvf fandt en dato hvor han kunne komme med, men syntes altså han taler om det lidt som en tandlægetid.....
Er især lidt sært fordi jeg fik en tidlig scanning i uge 7 hvor han se scanningsbillede etc....
Tror egentlig han er glad nok men virker bare som om den ikke rigtig er sivet ind???.........
Ville bare rigtig gerne kunne gå og glæde mig lidt sammen med ham
Men hvad siger I de damer?? Er mænd bare lidt anderledes skruet sammen?? Og skal jeg bare lade ham være i fred og give ham den tid han skal bruge??
Vi fandt ud af at jeg var gravid i 7 uge.. Min kæreste ville ikke engang med ind til det første læge besøg , hvor jeg skulle have en undersøgelse dernede , osv.. Rigtig skuffet var jeg , at han ikke lige kunne tage med ind 
Gik halvdelen af gravideteten alene iggen ( følte jeg ) min familie boede på færøerne på daværende tidspunkt , og mine veninder boede i jylland..
Jeg var jo helt ætset ved tanken om at vi skulle være forældre , og købte en masse baby udstyr , og tøj , men uden respons fra ham af..
Det var først omkring 20'ende uge han viste lidt interresse..
Og nu er han så verdens dejligste far , der elsker sin datter over alt på jorden <3
Anmeld