Oliver&Troia <3 skriver:
ud af vuggestuen....
Oliver er 2½år og er virkelig ulykkelig når han bliver afleveret om morgenen.... han bliver afleveret kl. 7 og hentet kl. 13 ...
I februar sidste år fik vi Troia som er født 3½mdr. for tidligt, og jeg var indlagt i 4½mdr. med hende både i skejby og i randers, så der har jeg svigtet Oliver RIGTIG meget,han var kun 14mdr. da Troia blev født men han tog det vildt pænt... har siden udskrivelsen haft en del indlæggelser, hvor jeg igen har været væk fra oliver... Men de sidste mdr. har Oliver været MEGET morsyg, kun jeg må nuller og putte ham, kun jeg må bade ham, hjælpe ham på toilettet, lege med ham, men han er ikk jaloux på Troia tvært imod...
Oliver er normalt en glad dreng, han er aldrig sur, græder aldrig, virkelig en glad og harmonisk dreng... men de sidste par mdr. er han blevet sur, skrigende, bider , slår er hysterisk...
Mit problem er når han skal afleveres han græder og græder og græder, jeg kan slet ikk have det, føler jeg endnu engang svigter ham... han har lige været hjemme en uge pga. en ørespytkirtel der er hævet,og på 3 dagen hjemme begyndte Oliver t blive min harmoniske dreng igen... jeg sendte ham i vuggestue igen i tirsdags og nu er min søn den sure og trælse dreng igen

Han var blevet ble fri for 2dr. siden, men for 3uger siden begyndte han igen at tisse i bukserne og jeg kan ikk få ham ble fri igen nu
Kan det være hans følelser fra Troia's fødsel og mit fravær der kommer til udspil nu?
Har snakket med manden om at ta Oliver ud af vuggestuen (går hjemme på barsel med Troia) også beholde ham hjemme til han skal i vuggestue til December, har termin i November, men bliver sygemeldt når Troia skal i vuggestue til august pga. frygt for for tidlig fødsel igen...
mit ? hva ville du/i gøre som forældre???
Knz en fortvivlet mor
Jeg ville beholde ham hjemme:0) Mener selv at børn har det bedst hjemme - og når han ikke trives der så ville jeg ikke tvivle og slet ikke når jeg havde muligheden:0)
Jeg går selv hjemme på barsel med Arthur som erfra 16/04-2011 og har valgt at beholde Anton,som lige er blevet et år, hjemme længe endnu. Planen er et halvt år mere, men måske også resten af barslen med Arthur. Skal først starte på arbejde 27/03-2012:0)