Overvejer at ta min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

ud af vuggestuen....

Oliver er 2½år og er virkelig ulykkelig når han bliver afleveret om morgenen.... han bliver afleveret kl. 7 og hentet kl. 13 ...

I februar sidste år fik vi Troia som er født 3½mdr. for tidligt, og jeg var indlagt i 4½mdr. med hende både i skejby og i randers, så der har jeg svigtet Oliver RIGTIG meget,han var kun 14mdr. da Troia blev født men han tog det vildt pænt... har siden udskrivelsen haft en del indlæggelser, hvor jeg igen har været væk fra oliver... Men de sidste mdr. har Oliver været MEGET morsyg, kun jeg må nuller og putte ham, kun jeg må bade ham, hjælpe ham på toilettet, lege med ham, men han er ikk jaloux på Troia tvært imod...

Oliver er normalt en glad dreng, han er aldrig sur, græder aldrig, virkelig en glad og harmonisk dreng... men de sidste par mdr. er han blevet sur, skrigende, bider , slår er hysterisk...

Mit problem er når han skal afleveres han græder og græder og græder, jeg kan slet ikk have det, føler jeg endnu engang svigter ham... han har lige været hjemme en uge pga. en ørespytkirtel der er hævet,og på 3 dagen hjemme begyndte Oliver t blive min harmoniske dreng igen... jeg sendte ham i vuggestue igen i tirsdags og nu er min søn den sure og trælse dreng igen

Han var blevet ble fri for 2dr. siden, men for 3uger siden begyndte han igen at tisse i bukserne og jeg kan ikk få ham ble fri igen nu

Kan det være hans følelser fra Troia's fødsel og mit fravær der kommer til udspil nu?

Har snakket med manden om at ta Oliver ud af vuggestuen (går hjemme på barsel med Troia) også beholde ham hjemme til han skal i vuggestue til December, har termin i November, men bliver sygemeldt når Troia skal i vuggestue til august pga. frygt for for tidlig fødsel igen...

mit ? hva ville du/i gøre som forældre???

Knz en fortvivlet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Dictes mor

Jeg ville holde ham hjemme, det lyder til, at han har brug for lidt tid hjemme hos sin mor. Så hvis du har tiden til det, så ville det da være rigtig dejligt for ham!

Anmeld

12. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Dictes mor skriver:

Jeg ville holde ham hjemme, det lyder til, at han har brug for lidt tid hjemme hos sin mor. Så hvis du har tiden til det, så ville det da være rigtig dejligt for ham!

Hvor var det dejligt du skrev sådan... så er det ikk mig der er hysterisk og overfølsom

Tror oz seriøst jeg tager ham ud, og beholder ham hjemme til han skal i BH.

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

Hvis du har mulighed for det, synes jeg da du skal beholde ham hjemme Mht. til bleen, så lyder det som regression, hvilket er en forsvarsmekanisme. Det betyder at man går tilbage til tidligere stadier, som f.eks. at bruge bleen igen. Jeg synes det lyder logisk, det du skriver, om at han har brug for dig. Jeg tror måske en periode hjemme, hvor han finder ud af at alt er som det skal være, og at du aldrig forlader ham, lyder som en god idé

Anmeld

12. maj 2011

Sirimor

Jeg vil også helt klart tage ham ud og beholde ham hjemme, hvis jeg havde mulighed for det og stod i din situation. Du kender dit barn bedst og han og du vil sikkert nyde tiden sammen. Men forbered dig på at det så kan være lidt sværere når han skal starte i bh - ved at han måske bliver ked af det i starten. Men den tid, den sorg.

Anmeld

12. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Dinna88 skriver:

Hvis du har mulighed for det, synes jeg da du skal beholde ham hjemme Mht. til bleen, så lyder det som regression, hvilket er en forsvarsmekanisme. Det betyder at man går tilbage til tidligere stadier, som f.eks. at bruge bleen igen. Jeg synes det lyder logisk, det du skriver, om at han har brug for dig. Jeg tror måske en periode hjemme, hvor han finder ud af at alt er som det skal være, og at du aldrig forlader ham, lyder som en god idé

jeg er heldigvis så heldig jeg har muligheden for at have ham hjemme, og min mor vil gerne hjælpe med at ta ungerne et par gange om ugen...

ang. bleen- hva gør man så- giver ham ble på eller ej?

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Dictes mor skriver:

jeg kan heller ikke se en grund til at sende ham afsted hvis du har lyst og overskud til ham derhjemme...det tror jeg han har brug for og det du mærker han har brug for, det skal du lytte til, du er den eneste han har til det.. Gør det...

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg er heldigvis så heldig jeg har muligheden for at have ham hjemme, og min mor vil gerne hjælpe med at ta ungerne et par gange om ugen...

ang. bleen- hva gør man så- giver ham ble på eller ej?

Åh, hvor dejligt
Uhm. Jeg tror måske det handler om at han bare skal være tryg igen, så mon ikke det kommer, når han kommer hjem og finder ud af at alt er som det skal være? det tror jeg. 

Anmeld

12. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Eva. skriver:

jeg kan heller ikke se en grund til at sende ham afsted hvis du har lyst og overskud til ham derhjemme...det tror jeg han har brug for og det du mærker han har brug for, det skal du lytte til, du er den eneste han har til det.. Gør det...

hvor er jeg glad for jeres opbakning... min mand siger det samme og det gør min mor oz..

mn veninde derimod siger det ikk er sundt for Oliver at blive hjemme og det bliver værre at sende ham i BH til December i stedet...

Føler bare jeg svigter ham hver morgen når jeg går fra vuggestuen, for det er ik en hysterisk dreng jeg aflevere men der imod en ulykkelig dreng

Anmeld

12. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Dinna88 skriver:

Åh, hvor dejligt
Uhm. Jeg tror måske det handler om at han bare skal være tryg igen, så mon ikke det kommer, når han kommer hjem og finder ud af at alt er som det skal være? det tror jeg. 

ja meget dejligt Mine børn har heldigvis jordens bedste mormor og bedstefar 

Så evt. give ham ham bleen på til han er sig selv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.