Lauritz skriver:
Jo jeg ved at tupperware partyer stammer langt tilbage, og det var dem der startede begrebet "homepartyes" men har som sådan bare alsdrig rigtig forstået hysteriet med det
Jeg køber selv hellere noget lækkert farvestrålende som eks. rösti som er lige så lækkert i kvaliteten, men det er selvfølgelig også smag og behag 
Hvad laver man egentlig til et tupperwareparty???
Du spørg hvad der sker på et tupperwareparty, til det kan jeg svare, at det jo er helt op til værtinden som afholder party´en og deres gæster. Der kan være mange måder at afholde et party på, nogle vælger traditionelt, hvor du får tilbudt kaffe/kage og hører om produkterne, andre vælger utraditionelt og med temaer, såsom bagning, tilberedning af aftensmad, osv. Sådan til at værten/gæsterne ikke kun hører om produkterne, men også får dem vist i brug, samt får smagsprøver, så din tupperwarekonsulent kan sammen med dig planlægge din tupperwareparty/demo.
Jeg er selv konsulent og nystartet, jeg er født og opvokset med det, næsten ligefrem fået det ind med mælken ;-) min mormor har stadig tupperware, som er over 50 år gamle og som ikke kun holder, men stadig virker, så ja det er måske for nogle dyrt at købe, men samtidigt er det et super holdbart produkt, med god kvalitet og kan anvendes på mange måder.
Min egen interesse for at blive konsulent, kom efter at jeg nu går hjemme på 5 år med en førtidspension i baggagen og jeg ønskede derfor at komme ud og opleve noget andet, udover at være hjemmegående husmor til 2 drenge.. Jeg får her afprøvet nogle muligheder, som jeg normalt ikke ville kunne og jeg får en masse lærerige oplevelser, så ja kald mig blot tupperwarefreak hehe men det er jeg og jeg ved jeg ikke er den eneste :-) Har du iøvrigt brug for flere oplysninger, så kontakt mig blot, jeg svarer gerne også andre :-)
Ps. Til sidst kan jeg oplyse, at jeg får bestillinger af mine kunder, som ikke altid er med til Tupperwareparties, da de af en eller anden årsag ikke kan komme med hver gang, så jo det kan lade sig gøre, de får så blot ikke muligheden for at få de specielle tilbud eller gaver, som kun fås på selve tupperwaredemostrationen.