Hvad sker der lige for Tupperware?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

jeg kan huske at min mor hostede sådan noget tupperware demonstrrationer da jeg var lille. og jeg HADEDE det..!! så jeg ejer selvfølgelig ikke noget af det i mit hus.. no fucking way

EJJ, så du har simpelthen fået tupperware abstinenser!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

jeg kan huske at min mor hostede sådan noget tupperware demonstrrationer da jeg var lille. og jeg HADEDE det..!! så jeg ejer selvfølgelig ikke noget af det i mit hus.. no fucking way

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Jeg fatter det heller ikke..men jeg kommer heller aldrig til at ophøje huslige sysler og pligter til en kunst...gaaaaab, jeg er godt nok ikke den lille husmor der nyder at ordne hjem og lave mad.. jeg tror jegvil være manden i forholdet, med mig selv..

Det har sgu da også altid været det nemmeste!

Anmeld

11. maj 2011

Faith

linselouise skriver:

hahaha jeg er selv for nylig blevet inviteret til et party, men måtte også takke pænt nej tak

Det er uden tvivl meget praktisk, men synes bare det er så dyrt og ret så kedeligt at se på!

Tror osse bare jeg forbinder tupperware parties med ældre damer der sidder og drikker kaffe og spiser småkager, mens de diskuterer hvilken plastikdims der er bedst at opbevare rødbeder i.... Tror bare ikke jeg rigtig er kommet dertil endnu.

Anmeld

11. maj 2011

misslea

linselouise skriver:

LOL Åh Lea, du må næsten tage mig med bare for syns skyld Nej, jeg tror jeg bliver hjemme og, hmm... piller navle, den trænger!

Du må ENDELIG vende tilbage med spændende info, om hvad der foregår til sådan et tupperwareparty! Har altid tænkt at det bare var et dæknavn for noget helt andet, og så når man endelig mødtes foregik der LANGT være ting end byt af tupperware

Skal lille Wilma med?

Hahahha... SHIT mand... dén tanke har jeg dælme ikke haft.... gud ved, hvad jeg mon går ind til så LOL!!!!

LOVER et fyldigt referat af dagens forløb!!!!

Hmm....nej, det tror jeg faktisk ikke, at jeg vil byde hende!! Martin har heldigvis fri-weekend, så han kan hygge sig derhjemme med Wilma mens Mutter er til totalt FEDT og SPÆNDENDE "Tupper ware party"... hahahahah!!!!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

linselouise skriver:

Det har sgu da også altid været det nemmeste!

hehe. ja ikke..men har nu mødt en deeeeejlig mand..

Anmeld

11. maj 2011

Isabella_mor

linselouise skriver:

Jeg har nok mere det modsatte... jeg har ikke behov for tupperware

eller er det bare mig der har misforstået ordet abstinenser.

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Tror osse bare jeg forbinder tupperware parties med ældre damer der sidder og drikker kaffe og spiser småkager, mens de diskuterer hvilken plastikdims der er bedst at opbevare rødbeder i.... Tror bare ikke jeg rigtig er kommet dertil endnu.

lige nøjagtig min tanke!

I mit verden har det altid været Tupperware menneskerne, og så os andre 

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

misslea skriver:

Hahahha... SHIT mand... dén tanke har jeg dælme ikke haft.... gud ved, hvad jeg mon går ind til så LOL!!!!

LOVER et fyldigt referat af dagens forløb!!!!

Hmm....nej, det tror jeg faktisk ikke, at jeg vil byde hende!! Martin har heldigvis fri-weekend, så han kan hygge sig derhjemme med Wilma mens Mutter er til totalt FEDT og SPÆNDENDE "Tupper ware party"... hahahahah!!!!

åh hvilken spænding! Du må da glæde dig ustyrligt

Nu må du ikke gå hen og købe dig fattig i tupperware!

God tur eller fest eller hvad man nu siger

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Eva. skriver:

hehe. ja ikke..men har nu mødt en deeeeejlig mand..

Tillykke! (Siger man det? hmm) -Så må vi håbe han gider de huslige pligter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.