Hvad sker der lige for Tupperware?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

misslea

Altaå... jeg har nok altid tænkt som dig Lise... heheh!!!

Men faktisk er jeg lige blevet inviteret til et såkaldt "Tupper Ware party", og jeg har faktisk tænkt mig at deltage!

Jeg håber på at kunne finde nogle gode solide bøtter til grød og mos og lign. som både kan gå i microovnen, opvaskeren og fryseren!!!

Jeg fandt ud af, at meget af vores plastik-halløj enten ikke tåler opvasker eller mikro... og det går bare ikke herhjemme.. hahah!!!

Så jeg deltager nu ikke for "festens" skyld... men mere fordi jeg har hørt, at de laver super gode og ikke mindst holdbare produkter!!! Jeg er ret ligeglad med, hvordan det ser ud... bare det holder!!!

men jo... i MANGEår har jeg tænkt nøjagtig det samme som dig, og jøsses.... om 14 dage sidder jeg gud-hjælpe-mig selv til ét!!!! hihih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Isabella_mor

jeg kan huske at min mor hostede sådan noget tupperware demonstrrationer da jeg var lille. og jeg HADEDE det..!! så jeg ejer selvfølgelig ikke noget af det i mit hus.. no fucking way

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Jeg synes som ikke det plastik som sådan er skrækkeligt, men om jeg fatter at man gider at holde sådanne parties og endsige komme til dem...ikke om jeg ville gide bruge en aften på det...og det undrer mig meget at det ikke er gået samme vej som mamutten, for længst uddød...

Nej, jeg forstår det ikke..mit liv er for kort til tupperware...

nej synes heller ikke det er skrækkeligt, men har bare aldrig rigtig forstået det

Og mit liv er vidst også for kort til tupperware

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

9510 skriver:

Jeg fatter det heller ikke. det er plastik og pisse dyrt

ja ikke?! jeg så noget børnebestik i et katalog og det kostede bare en bondegård!!!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

nej synes heller ikke det er skrækkeligt, men har bare aldrig rigtig forstået det

Og mit liv er vidst også for kort til tupperware

Jeg fatter det heller ikke..men jeg kommer heller aldrig til at ophøje huslige sysler og pligter til en kunst...gaaaaab, jeg er godt nok ikke den lille husmor der nyder at ordne hjem og lave mad.. jeg tror jegvil være manden i forholdet, med mig selv..

Anmeld

11. maj 2011

AndreasMor84

Fordi det er kvalitet der holder i over 30 år.. Min mor har noget som hun har arvet og det er snart 30 år gammelt, men ser sgu ikke slidt ud til trods for dagligt brug, opvaskemaskine osv. Og det er da ikke mere grimt end det plastic "lort" man køber alle andre steder.. Tupperware HOLDER på både saft og kraft i modsætning til MANGE af de andre billige udgaver af plasticbokse jeg har prøvet. Så kan det godt være det er dyrer, men set i forhold til alle de plastbøtter jeg har smidt ud og erstattet, fordi de simpelthen IKKE kan holde væske inde, er de penge givet godt ud, synes jeg..

Anmeld

11. maj 2011

misslea

linselouise skriver:

Jo jeg ved at tupperware partyer stammer langt tilbage, og det var dem der startede begrebet "homepartyes" men har som sådan bare alsdrig rigtig forstået hysteriet med det Jeg køber selv hellere noget lækkert farvestrålende som eks. rösti som er lige så lækkert i kvaliteten, men det er selvfølgelig også smag og behag

Hvad laver man egentlig til et tupperwareparty???

Så vidt jeg har forstået, så er der en "værtinde", hvor det afholdes. Der kommer så en med et ordentlig læs Tupper ware og viser frem. Man kan så bestille de sager, man har lyst. Der er ikke meget fest over det... mere bare en mulghed for at købe deres produkter og få lidt snacks og sådan!!!

Jeg er selv blevet inviteret til ét her om 14 dage, og det starter kl. 12 søndag eftermiddag.... sååååe, jeg tror ikke, at det er den vilde fest.. hahah!!!!

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Nej det fatter jeg virkelig heller ikke! Det koster spidsen af en jetjager og er pisse grimt (efter min mening). Bliver ofte spurgt om ikke jeg vil med til tupperwareparty.... Så vil jeg sku næsten hellere vælte på min cykel

hahaha jeg er selv for nylig blevet inviteret til et party, men måtte også takke pænt nej tak

Det er uden tvivl meget praktisk, men synes bare det er så dyrt og ret så kedeligt at se på!

Anmeld

11. maj 2011

9510

linselouise skriver:

ja ikke?! jeg så noget børnebestik i et katalog og det kostede bare en bondegård!!!

Ja det er sindsygt,,

Nu har jeg været med til 3 "partyes" og 3 forskellige sælgere og de sagde nøjagtigt det samme om bøtterne..

Og jeg tænkte mit giver altså ikke 12-1500 for en gryde eller 500 for en kniv, eller ja jeg ved snart ikke hvor mange penge for en bøtte til gulerødder

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

misslea skriver:

Altaå... jeg har nok altid tænkt som dig Lise... heheh!!!

Men faktisk er jeg lige blevet inviteret til et såkaldt "Tupper Ware party", og jeg har faktisk tænkt mig at deltage!

Jeg håber på at kunne finde nogle gode solide bøtter til grød og mos og lign. som både kan gå i microovnen, opvaskeren og fryseren!!!

Jeg fandt ud af, at meget af vores plastik-halløj enten ikke tåler opvasker eller mikro... og det går bare ikke herhjemme.. hahah!!!

Så jeg deltager nu ikke for "festens" skyld... men mere fordi jeg har hørt, at de laver super gode og ikke mindst holdbare produkter!!! Jeg er ret ligeglad med, hvordan det ser ud... bare det holder!!!

men jo... i MANGEår har jeg tænkt nøjagtig det samme som dig, og jøsses.... om 14 dage sidder jeg gud-hjælpe-mig selv til ét!!!! hihih

LOL Åh Lea, du må næsten tage mig med bare for syns skyld Nej, jeg tror jeg bliver hjemme og, hmm... piller navle, den trænger!

Du må ENDELIG vende tilbage med spændende info, om hvad der foregår til sådan et tupperwareparty! Har altid tænkt at det bare var et dæknavn for noget helt andet, og så når man endelig mødtes foregik der LANGT være ting end byt af tupperware

Skal lille Wilma med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.