Hvad sker der lige for Tupperware?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.681 visninger
52 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

L.J.L

Jeg undrer mig bare over hvor al den interesse for tupperware kommer fra?

Det er jo bare plastik for sørensen!!  Hvad er det der gør det så fantastisk at der ligefrem er lavet fester for det!? hmm...

Enlighten me please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Det er jo bare plastik for sørensen!!  Hvad er det der gør det så fantastisk at der ligefrem er lavet fester for det!? hmm...

Enlighten me please

Jeg har bare altid været glad for tupperware Jeg synes, at de laver nogle super gode produkter som holder i en evighed. De er solide og til ethvert behov. Runde, firkantede, sammenklappelige, til frugt, grønt, grød, letlukkedelige, tætte ..... etc etc etc

Og så har de mange smarte ting også hehe

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Katte87 skriver:

Jeg har bare altid været glad for tupperware? Jeg synes, at de laver nogle super gode produkter som holder i en evighed. De er solide og til ethvert behov.

Og så har de mange smarte ting også hehe

ok men det er jo praktisk nok, men det er jo ikke pænt at se på, eller?

Anmeld

11. maj 2011

Findusinde

linselouise skriver:

Enlighten me please

Så længe jeg kan huske, og vi snakker 25 + år er der blevet holdt tubberware party, så det er ikke ligefrem en dille der er kommet frem.. Tubberware er generelt noget skidt godt plastic... Det er dyrt ja, men det er en invistering for livet.. Og hvs det går i stykker altså inden for rimelighedens grænser, og det ikke er fordi man har hoppet på den, så får man det bare byttet til noget nyt...

Hellere købe tubberware fryse bøtter, og de holder faconen, end købe 10 bøtter for en 50´er og de er vinde og skæve en 2 ture i opvaskemaskinen og passer nada sammen mere..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

linselouise skriver:

Enlighten me please

Jeg synes som ikke det plastik som sådan er skrækkeligt, men om jeg fatter at man gider at holde sådanne parties og endsige komme til dem...ikke om jeg ville gide bruge en aften på det...og det undrer mig meget at det ikke er gået samme vej som mamutten, for længst uddød...

Nej, jeg forstår det ikke..mit liv er for kort til tupperware...

Anmeld

11. maj 2011

9510

Jeg fatter det heller ikke. det er plastik og pisse dyrt

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

linselouise skriver:

ok men det er jo praktisk nok, men det er jo ikke pænt at se på, eller?

Nja, det er vel en smagssag Jeg synes ikke alle deres ting er lige pæne nej, men de fungerer ubeklageligt I hvert fald dem jeg har erfaring med

Anmeld

11. maj 2011

FrkT

Tupperware er bare genialt, færdig bum!

Deres ting holder 100 gange længere end alle tilsvarende produkter, og de opfinder hele tiden nogle nye spændende ting som kan fx forlænge holdbarhed på varer og meget andet. Ja det er genialt!

Min mor har Tupperware produkter som ser ud som om de er nye stadigvæk, men som hun har købt før jeg blev født (og jeg er altså lige blevet 25 år)... så jeg kan love dig for det holder!

Anmeld

11. maj 2011

Faith

linselouise skriver:

Enlighten me please

Nej det fatter jeg virkelig heller ikke! Det koster spidsen af en jetjager og er pisse grimt (efter min mening). Bliver ofte spurgt om ikke jeg vil med til tupperwareparty.... Så vil jeg sku næsten hellere vælte på min cykel

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Findusinde skriver:

Så længe jeg kan huske, og vi snakker 25 + år er der blevet holdt tubberware party, så det er ikke ligefrem en dille der er kommet frem.. Tubberware er generelt noget skidt godt plastic... Det er dyrt ja, men det er en invistering for livet.. Og hvs det går i stykker altså inden for rimelighedens grænser, og det ikke er fordi man har hoppet på den, så får man det bare byttet til noget nyt...

Hellere købe tubberware fryse bøtter, og de holder faconen, end købe 10 bøtter for en 50´er og de er vinde og skæve en 2 ture i opvaskemaskinen og passer nada sammen mere..

Jo jeg ved at tupperware partyer stammer langt tilbage, og det var dem der startede begrebet "homepartyes" men har som sådan bare alsdrig rigtig forstået hysteriet med det Jeg køber selv hellere noget lækkert farvestrålende som eks. rösti som er lige så lækkert i kvaliteten, men det er selvfølgelig også smag og behag

Hvad laver man egentlig til et tupperwareparty???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.