Alle de ting man ikke må...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor010711 skriver:

Jo det er vist rigtigt nok. Men har så også læst at hvis man vil være på den sikre side, så skal man holde sig helt fra dem. 

Meeen igen... bare man bruger sin sunde fornuft tænker jeg

Ja ellers bliver det altså for kedeligt. Det jo ik en sygdom  Man skal også være lidt god ved sig selv under graviditet synes jeg. Og en masse forbud - ud over de alvorligste (røg, alkohol) - kan godt blive for meget synes jeg. 

Tror også bare det at have fornuften med er det vigtigste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Anette&Sophia

Mor010711 skriver:

Men hvor har du det der med chokolade fra? Det har jeg ikke hørt før. Håber da virkelig at det er en skrøne

min mor, og andre "ældre" mødre. :-)

Anmeld

14. maj 2011

MorTil2<3

Jeg har læst at i USA har de lavet nogle undersøgelser hvor de har fundet ud af at mørk chokolade er sundt for mor & baby

Anmeld

14. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det er det. Og hvad mad angår, ja å kan jeg ikke huske hvad jeg spiste for to uger siden, så hvornår må jeg så igen spise tun/laks?

min diatist sagde man må godt købe de frosne lakse stykker, da de er opdrættet i fangeskab og indeholder derfor ikk noget kviksølv. Man kan læse det bag på pakken... Hvis man føler stærkt for laks..

Anmeld

14. maj 2011

twinny

Man må ikke spise "bløde" oste... altså skimmelost og brie... Det indeholder en bakterie..

Anmeld

14. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

min diatist sagde man må godt købe de frosne lakse stykker, da de er opdrættet i fangeskab og indeholder derfor ikk noget kviksølv. Man kan læse det bag på pakken... Hvis man føler stærkt for laks..

Det smager ikke ligeså godt som de ferske eller pålæget.. Men ja det er da et alternativ.

Anmeld

14. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det smager ikke ligeså godt som de ferske eller pålæget.. Men ja det er da et alternativ.

Det er sandt. men hvis man nu er en stor lakse spiser er det en løsning..  samt det er + for D-vitaminen...

Anmeld

14. maj 2011

sandorff

jeg fik afvide jeg skulle lade min mand om at støvsuge, det var jo en dejlig besked at komme hjem med...

Anmeld

14. maj 2011

twinny

sandorff skriver:

jeg fik afvide jeg skulle lade min mand om at støvsuge, det var jo en dejlig besked at komme hjem med...

hehe... det gjorde jeg også... Jeg må ikke støvsuge og vaske gulv.. Faktisk noget fysisk hårdt...  Men gør det lidt alligevel, da min kæreste bare ikk gør det godt nok...

Anmeld

14. maj 2011

sandorff

Baby-støv skriver:

hehe... det gjorde jeg også... Jeg må ikke støvsuge og vaske gulv.. Faktisk noget fysisk hårdt...  Men gør det lidt alligevel, da min kæreste bare ikk gør det godt nok...

ja det var dejligt. faktisk, så i min tredje graviditet var det eneste jeg gjorde var at sørge for de to store kom afsted om morgen og fik dem hentet igen . så kom manden hjem og lavede mad, sørgede for at støvsuge og vaskede gulv.

vasketøjet stod jeg dog også for... det blev godt nok lidt kedeligt i længden da jeg jo også gik sygmeldt fra dag 1 af i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.