Alle de ting man ikke må...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Kofoed.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man må godt spise laks. Men max 125 gr om måneden 

Det er bare mange der KUN tror det er tun... Men ja, meget små mængder og sorry, når jeg spiser laks er det minimum 200 g filer, så derfor kan man ligeså godt sige helt nej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kofoed33 skriver:

Det er bare mange der KUN tror det er tun... Men ja, meget små mængder og sorry, når jeg spiser laks er det minimum 200 g filer, så derfor kan man ligeså godt sige helt nej...

Ja det er rigtig nok at mange tror det kun er Tun. Jeg kan godt lide et stykke brød eller en salat med laks, men får det sjældent. Synes det med mængden er lidt svært. Render ikke rundt med en vægt på mig til når jeg er ude, hehe.   Er ellers vild med fisk. 

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

AAAIIII jeg SKAL da have chokolade til Jul. Buuhuuuuuu 

det samme tænkte jeg, men har fået af vide af flere at de søde små´s maver ikke har godt af det.

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Ja det er rigtig nok at mange tror det kun er Tun. Jeg kan godt lide et stykke brød eller en salat med laks, men får det sjældent. Synes det med mængden er lidt svært. Render ikke rundt med en vægt på mig til når jeg er ude, hehe.   Er ellers vild med fisk. 

Det er det. Og hvad mad angår, ja å kan jeg ikke huske hvad jeg spiste for to uger siden, så hvornår må jeg så igen spise tun/laks?

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed33 skriver:

Det er det. Og hvad mad angår, ja å kan jeg ikke huske hvad jeg spiste for to uger siden, så hvornår må jeg så igen spise tun/laks?

Lige netop. Æv æv æv når man lige har lyst til laks 

Anmeld

11. maj 2011

anetteb skriver:

det samme tænkte jeg, men har fået af vide af flere at de søde små´s maver ikke har godt af det.

Buhuuuu  Det bliver da seriøst hårdt altså... 

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

Buhuuuu  Det bliver da seriøst hårdt altså... 

meget!
ju og chokolade, det er altså bare ying og yang.

Anmeld

11. maj 2011

anetteb skriver:

meget!

Ja... unfair altså, hehe 

Anmeld

11. maj 2011

Mor010711

Er det ikke kun hvis de ikke er lavet med pastauriseret mælk? Sådan har jeg forstået det. Langt de fleste oste herhjemme er lavet af pastauriseret mælk. Noget med lovgivning osv. 

Jo det er vist rigtigt nok. Men har så også læst at hvis man vil være på den sikre side, så skal man holde sig helt fra dem. 

Meeen igen... bare man bruger sin sunde fornuft tænker jeg

Anmeld

11. maj 2011

Mor010711

anetteb skriver:

meget!

Men hvor har du det der med chokolade fra? Det har jeg ikke hørt før. Håber da virkelig at det er en skrøne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.