Socialt bedrageri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Kan jeg godt forstå...der er jo også måden at sige at man har hørt at andre ved det og har ondt i rumpen.
Jeg synes da det er forkert, men bedst hvis man kunne få folk til at stoppe uden de fik en kæmpe bøde ud af det, som kunne skade børnene...
Knus..

Ja men tør man gå til dem??? Jeg turde nok ikke... Turde ikke en gang gå til dem der gør omsorgssvigt på deres barn... Jeg har endda anmeldt dem annonymt...Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja men tør man gå til dem??? Jeg turde nok ikke... Turde ikke en gang gå til dem der gør omsorgssvigt på deres barn... Jeg har endda anmeldt dem annonymt...Majbritt

De to ting er der jo virkelig meget forskel på...folk der svigter deres børn udsætter deres børn for en overhængende fare og man må jo gå udfra de gør det fordi de intet galt kan se i det og derfor tror jeg ikke på det hjælper at gå til dem...og det mener jeg ebstemt ikke man skal.
Men penge og mennesker er da to meget forskellige ting....jeg ville intet problem har med at sige at jeg vidste at folk snakkede og at personen skulle regne med at der pludselig ville komme kontrol og evt en stor regning. Det er da meget mere fair at gå til dem det handler om, er det ikke...og her taler jeg ikke om organiseret sort arbejde på højt plan, men mere om de små hjem hvor far ikke står på døren, feks...
Knus..

Anmeld

9. november 2008

Kvindemin

BellaT skriver:

Nej. Bryder mig slet ikke om at blande mig i andres liv på den måde. Måske lidt hyklerisk, men sådan er jeg så.
Det er selvfølgelig noget helt andet, hvis der er tale om misrøgt eller overgreb eller lign.
Penge og snyd med penge kan ikke få mig til at melde nogen.

Det samme her.

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

De to ting er der jo virkelig meget forskel på...folk der svigter deres børn udsætter deres børn for en overhængende fare og man må jo gå udfra de gør det fordi de intet galt kan se i det og derfor tror jeg ikke på det hjælper at gå til dem...og det mener jeg ebstemt ikke man skal.
Men penge og mennesker er da to meget forskellige ting....jeg ville intet problem har med at sige at jeg vidste at folk snakkede og at personen skulle regne med at der pludselig ville komme kontrol og evt en stor regning. Det er da meget mere fair at gå til dem det handler om, er det ikke...og her taler jeg ikke om organiseret sort arbejde på højt plan, men mere om de små hjem hvor far ikke står på døren, feks...
Knus..

Ja hvor står han så??? Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja hvor står han så??? Majbritt

Ja...det er jo det...

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Ja...det er jo det...

Anmeld

9. november 2008

Pia.

NEJ ALDRIG.... hvad pokker skulle jeg få ud af det... ?

Anmeld

9. november 2008

malou

ALDRIG!!!! Hvad andre gør må stå for deres egen samvittighed!! at være stikker er "næsten" ligeså slemt. AD

Anmeld

9. november 2008

Lullaby

Hmm.. jeg kender et par hvor de på papiret ikke bor sammen da hun så kan få råd til at studere men hvor de "næsten" bor sammen. Den ene lejlighed er en minilejlighed til ingen penge med det mest nødvendige hvor "han" bor og så har hun en 3 værelses. I prncippet kunne jeg melde dem men jeg har for det 1 ingen beviser og for det 2 så syntes jeg ikke rigtig det kommer mig ved..

Anmeld

10. november 2008

Hudi

Jeg har sagt ja. Hvis jeg er helt sikker i min sag så ville jeg gøre det. Har faktisk gjort det.
Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.