Socialt bedrageri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

BellaT

Nej. Bryder mig slet ikke om at blande mig i andres liv på den måde. Måske lidt hyklerisk, men sådan er jeg så.
Det er selvfølgelig noget helt andet, hvis der er tale om misrøgt eller overgreb eller lign.
Penge og snyd med penge kan ikke få mig til at melde nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Christinahr

BellaT skriver:

Nej. Bryder mig slet ikke om at blande mig i andres liv på den måde. Måske lidt hyklerisk, men sådan er jeg så.
Det er selvfølgelig noget helt andet, hvis der er tale om misrøgt eller overgreb eller lign.

Det vil jeg også sige

Anmeld

9. november 2008

wamse

BellaT skriver:

Netop, kunne altså heller ikke drømme om at melde nogen for sort arbejde, og det er da lige så meget socialt bedrageri

Anmeld

9. november 2008

Miamaja

Znuzke skriver:

Det kommer an på hvem det er, hvad det er, grunden (hvis det er muligt at kende den) osv osv. Intet er sort og hvidt, moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt......

lige mine ord

Anmeld

9. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Nej!!!Det blander jeg mig ikke ind....

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ville du selv gøre det Eva???

Nej, det ville jeg aldrig gøre.

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Nej, det ville jeg aldrig gøre.

Hvorfor ikke??? ville gøre det, hvis det var store beløb det drejede sig om... Og jeg var 100% sikker i min sag...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hvorfor ikke??? ville gøre det, hvis det var store beløb det drejede sig om... Og jeg var 100% sikker i min sag...

Majbritt

Fordi det ligger så langt fra mig at gøre...det skal nok opdages hvis det skal, men det bliver ikke mig der melder det.

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Fordi det ligger så langt fra mig at gøre...det skal nok opdages hvis det skal, men det bliver ikke mig der melder det.

Ja og hvis alle siger sådan, ja så bliver det ikke meldt...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja og hvis alle siger sådan, ja så bliver det ikke meldt...

Majbritt

Nej, så må det være sådan...men lur mig om ikke der er mange der har brug for at melde andre...
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.