Socialt bedrageri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Nej, så må det være sådan...men lur mig om ikke der er mange der har brug for at melde andre...
Knus Eva..

Hvad tænker du på??? Jeg vil helst ikke vide noget, for når man ikke ved det, ja så kan man heller ikke melde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hvad tænker du på??? Jeg vil helst ikke vide noget, for når man ikke ved det, ja så kan man heller ikke melde...

Jeg tænker at mange har det som dig...

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Jeg tænker at mange har det som dig...

Ja... Jeg har aldrig gjort det, men har anmeldt en en moar og far pga. omsorgssvigt på det groveste... En dreng som ikke har det godt hjemme... Sagen på kommunen er rigtig stor og børnehaven prøver at få barnet tvangsfjernet men ingenting hjælper, kommunen er en vatp..!!!
De gør ikke noget og der kommer flere og flere anmeldelser...
Men her er man jo også forpligtet til at anmelde det...Og man kan blive meldt hvis ikke man indberetter det og jeg kan blive fyrret fra mit job, hvis jeg ikke gør det...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

Rent faktisk kender vi til 2 par som burde blive anmeldt..... og vi svinger meget imellem om vi skal blande os eller blande os udenom.... Det ene par har vi dog gjort lidt mere ved allerede end blot se på... men det er ik meldt til kommunen... endnu....

Anmeld

9. november 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

Rent faktisk kender vi til 2 par som burde blive anmeldt..... og vi svinger meget imellem om vi skal blande os eller blande os udenom.... Det ene par har vi dog gjort lidt mere ved allerede end blot se på... men det er ik meldt til kommunen... endnu....

Hvad her de gjort??? MAjbritt

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja... Jeg har aldrig gjort det, men har anmeldt en en moar og far pga. omsorgssvigt på det groveste... En dreng som ikke har det godt hjemme... Sagen på kommunen er rigtig stor og børnehaven prøver at få barnet tvangsfjernet men ingenting hjælper, kommunen er en vatp..!!!
De gør ikke noget og der kommer flere og flere anmeldelser...
Men her er man jo også forpligtet til at anmelde det...Og man kan blive meldt hvis ikke man indberetter det og jeg kan blive fyrret fra mit job, hvis jeg ikke gør det...

Majbritt

Jeg har også skærpet indberetningsgspligt...og jeg vil da til hver en tid indberette hvis mennesker lidernød...men det har jo intet at gøre med at snyde økonomisk.

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Hvorfor ikke bare gå til dem og sige at I ved besked og at de jo skal regne med at folk snakker...det var måden jeg ville gøre og mon så ikke de mennesker ikke tør andet end at stoppe...

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Hvorfor ikke bare gå til dem og sige at I ved besked og at de jo skal regne med at folk snakker...det var måden jeg ville gøre og mon så ikke de mennesker ikke tør andet end at stoppe...

Jamen vi ved det faktisk med begge par fordi de selv er så åbent mundet at fortælle os hvordan de score flest børnepenge osv på... så det ville vi ik få noget ud af...

Men som sagt så gør vi måske noget ved det - måske ik - det kan godt pisse mig godt og grundigt af at vi skal tjene vores surt tjente penge på ærlig vis og så sidder der nogen og høster ind uden at deltage og bidrage selv.

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

twinboys skriver:

Hvad her de gjort??? MAjbritt

mhmmm lidt svært at skrive her hvis nu de også bruger siden eller andre kan genkende dem...

Det ene par har fusket sig til en større lejlighed og flere ydelser ved at fremstå som enlig mor selvom de bor sammen og nu er den gamle lejlighed fyldt med folk og ting man ik lige gider ha tæt på sig - især ik når man har børn... fordi de låner den ud...
Det andet fusker sig til en masse ydelser så hun slipper for at arbejde.. udadtil er de ik sammen, men sådan er virkeligheden k

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Jamen vi ved det faktisk med begge par fordi de selv er så åbent mundet at fortælle os hvordan de score flest børnepenge osv på... så det ville vi ik få noget ud af...

Men som sagt så gør vi måske noget ved det - måske ik - det kan godt pisse mig godt og grundigt af at vi skal tjene vores surt tjente penge på ærlig vis og så sidder der nogen og høster ind uden at deltage og bidrage selv.

Kan jeg godt forstå...der er jo også måden at sige at man har hørt at andre ved det og har ondt i rumpen.
Jeg synes da det er forkert, men bedst hvis man kunne få folk til at stoppe uden de fik en kæmpe bøde ud af det, som kunne skade børnene...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.