yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Wish upon a star

Hvis du er vild med Nightwish, tror jeg også at du vil synes om "Within Temptation"

http://www.youtube.com/watch?v=L6ViM8tKG1Q&feature=relmfu

Det gør jeg bestemt også, men det er kun et par sange og det er det samme med Nightwish. Jeg har en meget blandet musiksmag, og det er for det meste kun nogle få sange jeg kan li' fra de forskellige gruppe og sangere.

Med undtagelse af nogle få, hvor der er mange sange jeg kan li.., som bla. Dizzy Mizz Lizzy, Alanis Morissette (de gamle) og de gamle Madonna numre.

Som sagt er det meget blandet... Gareth Brooks(Country), forskelligt Techno/Trance, Pop, Rock osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Det må man! Vi plejer at lave "runder", så alle kan vælge

Jeg husker nu, jeg husker nu! Og hører  Youtube var min startside i en periode, så fangede politiken min opmærksomhed (lol, to vidt forskellige sider) men nu har jeg youtube igen - kan ikke undvære den side!!

Ja, er helt enig! Jeg synes jeg Tarja topper bare en lille smule, netop fordi hun var SÅ speciel! Hendes stemme var jo helt unik, synes det er så vildt.

Vi plejer bare at sniiige os op til anlægget og skifte sang, når ingen ser det .

Goodt. smiler..ja det må man sige, det er som nat og dag . Jeg kan simpelthen ikke undvære youtube, kan bruge meget tid på den side . Hendes stemme er mere speciel ja, men synes lige godt om begge to - selvom der godt nok er mange der blev sure over at forsangeren blev skiftet ud..

Anmeld

9. maj 2011

Sees

bøgelund1 skriver:

ja, manden laver hit på hit.. det er super godt.. så zulu´s opsamling fra ddja. og han virkede os bare så glad og taknemmelig for hans priser.. han tog det i hvertfald ikke som en selvfølge.. 

Det tror jeg absolut heller ikke kan gør. Jeg tror han føler sig ligesom alle andre mennesker, men han er bare så heldig at være "velsignet" med sådan et talent.
Tænk at gøre sin hobby til sin levevej. Det er jo for vildt!

Anmeld

9. maj 2011

.....

B&K skriver:

Det gør jeg bestemt også, men det er kun et par sange og det er det samme med Nightwish. Jeg har en meget blandet musiksmag, og det er for det meste kun nogle få sange jeg kan li' fra de forskellige gruppe og sangere.

Med undtagelse af nogle få, hvor der er mange sange jeg kan li.., som bla. Dizzi Mizz Lizzy, Alanis Morissette (de gamle) og de gamle Madonna numre.

Som sagt er det meget blandet... Gareth Brooks(Country), forskelligt Techno/Trance, Pop, Rock osv...

Det kender jeg godt . Ved f.eks Pink kan jeg heller ikke lide alle sange, men blot et par enkelte, sådan har jeg det ved mange . Men synes det er fedt at have en bred musik smag..smiler..

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Vi plejer bare at sniiige os op til anlægget og skifte sang, når ingen ser det .

Goodt. smiler..ja det må man sige, det er som nat og dag . Jeg kan simpelthen ikke undvære youtube, kan bruge meget tid på den side . Hendes stemme er mere speciel ja, men synes lige godt om begge to - selvom der godt nok er mange der blev sure over at forsangeren blev skiftet ud..

dem med bedst musiksmag bestemmer!! Haha.

Haha, ja, virkelig. Kan heller ikke undvære den side, love it! den er super speciel, men som du skriver, så er de begge specielle på hver deres måder. Der er jo heller ikke noget ved at erstatte hende med en tro kopi! Ja, de mistede rigtig mange fans, og det må være gået hårdt ud over koncerterne! På den anden side, så fik de jo så nye fans, der ikke brød sig om Tarja

Anmeld

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

dem med bedst musiksmag bestemmer!! Haha.

Haha, ja, virkelig. Kan heller ikke undvære den side, love it! den er super speciel, men som du skriver, så er de begge specielle på hver deres måder. Der er jo heller ikke noget ved at erstatte hende med en tro kopi! Ja, de mistede rigtig mange fans, og det må være gået hårdt ud over koncerterne! På den anden side, så fik de jo så nye fans, der ikke brød sig om Tarja

Haha jaa .

Jeg "opdagede" dem så først da den nye sangerinde var kommet med..men har så også hørt deres sange fra den gamle tid. Kan på en måde godt forstå fansene, for man er jo på ingen måde interesseret i at forsangeren blier skiftet ud, når man er vild med hendes stemme og evt. personlighed . Ligesom sugababes, for at nævne et andet band, der er medlemmerne godt nok skiftet ud mange gange, det synes jeg er syndt .

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha jaa .

Jeg "opdagede" dem så først da den nye sangerinde var kommet med..men har så også hørt deres sange fra den gamle tid. Kan på en måde godt forstå fansene, for man er jo på ingen måde interesseret i at forsangeren blier skiftet ud, når man er vild med hendes stemme og evt. personlighed . Ligesom sugababes, for at nævne et andet band, der er medlemmerne godt nok skiftet ud mange gange, det synes jeg er syndt .

Ah Så du er både ny og gammel fan, lækkert! Men du har ret - og jeg synes SLET ikke de burde hedde Nightwish længere. Men dem om det! Er helt enig. Mange blev så skuffede.

Jeg kender intet til Sugarbabes, slet ikke min genre Men så er de vel ikke sugarbabes mere?!

Anmeld

9. maj 2011

mama09

RNB - 2 pac, knaan, akon osv!! men dem jeg virkelig har fulgt i tykt og tyndt - og elssssssssskeeeeeeeer er THE KELLY FAMILY

Anmeld

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Ah Så du er både ny og gammel fan, lækkert! Men du har ret - og jeg synes SLET ikke de burde hedde Nightwish længere. Men dem om det! Er helt enig. Mange blev så skuffede.

Jeg kender intet til Sugarbabes, slet ikke min genre Men så er de vel ikke sugarbabes mere?!

Fan og fan..tilhænger kan man vidst godt kalde mig . Fordi at band navnet er genialt til sådan noget slags musik, så synes jeg sagtens at de kan beholde navnet .

Smiler... jamen pointen var bare med sugababes at det er ærgeligt når medlemmer i bands bliver udskiftet , og så synes jeg også at det er kanon ærgeligt når nogen medlemmer vælger at forlade bandet..så er det ikke så meget det samme mere

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Fan og fan..tilhænger kan man vidst godt kalde mig . Fordi at band navnet er genialt til sådan noget slags musik, så synes jeg sagtens at de kan beholde navnet .

Smiler... jamen pointen var bare med sugababes at det er ærgeligt når medlemmer i bands bliver udskiftet , og så synes jeg også at det er kanon ærgeligt når nogen medlemmer vælger at forlade bandet..så er det ikke så meget det samme mere

Potato/potato 

Jeg synes det er sært, at beholde navnet, når forsangeren smutter. Kan jeg ikke helt forholde mig til. Men hvad fanden

Ah, jeg tænker det samme, netop derfor tænker jeg som jeg gør, om navnet på bands. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.