yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Noneother

michelledam skriver:

har aldrig hørt dn duet med darren hayes og delta goodrem meeeeen hold da op jeg sad med gåsehud fra start til slut.. super fedt nummer

JA jeg synes osse den er en fantastisk duet. Det er langfra alle der kan levere live på den måde.
.... Ærgeligt han er bøsse ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

jydeinden

Lollo1987 skriver:

Vi bor i horsens.

Er i lige begyndt på BP

hehe okay

også en ganske hyggelig by...

vi har også snakket om børn her, dog tror jeg lige der går et par år endnu, jeg vil gerne igang med uddannelse først, og kæresten skal igang her til sommer

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

jydeinden skriver:

hehe okay

også en ganske hyggelig by...

vi har også snakket om børn her, dog tror jeg lige der går et par år endnu, jeg vil gerne igang med uddannelse først, og kæresten skal igang her til sommer

jeg krydser fingre for at den er der i den her omgang men har test dag på min fødselsdag

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

Lollo1987 skriver:

jeg krydser fingre for at den er der i den her omgang men har test dag på min fødselsdag

uha ja okay så er det ikke så fedt hvis ikke den er der, så er den dag nok lidt ødelagt.. men krydser da fingre for jer

Anmeld

9. maj 2011

TbCp

Rammstein er en af de øverste på listen!!!

Men Poets of the Fall og Kings of Leon ligger også højt!

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Wimmie skriver:

Din kæreste har god smag

Heldigvis er min egen mand med på langt de fleste af dise navne, så der er ikke de store diskussioner omkring musikken herhjemme og vi kan rent faktisk tage til koncerter sammen

Synes du virkelig?

Det er da lækkert! Har vi slet, slet ikke her. Det eneste tidspunkt det er træls på, er når vi kører bil  

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

DLM skriver:

skal jeg gøre

ja jeg er ikke så vild med den, fandt også i only want to be with you. heller ikke så vild med den

Hører den heller aldrig I only wanna be with you havde jeg "noget" med i en periode, men hører den sjældent. Hørte den dog lige i morges

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Hahah - Jamen hører nedladende kommentar hver gang jeg fortæller at jeg godt kan lide at hører dem. Så nu ORKER jeg bare ikke at hører det mere! .

Synes det er helt fint at sådan nogen som dig, har sin mening om dem osv, men det med at rulle øjne og nedgøre dem på latterlige måder, det er simpelthen trættende at hører i længden

Der skal være plads til folk, med hver sin musik smag

Det forstår jeg virkelig godt! Det skal der være helt plads til Jeg kunne aldrig finde på at nedgøre personen der hører dem, men selve bandet griner jeg stort af. Ligesom jeg gør af The Dreams - jeg har en veninde der hører dem/kender dem, og hun har lært at acceptere, at jeg griner af dem, for jeg kan altså ikke lade være. Vi hørte dem på skanderborg, fordi hun ville, og jeg syntes det var SÅ pinligt - men det påvirker slet ikke hvordan jeg ser på hende

Anmeld

9. maj 2011

rogerrasch

hos mig er det heeeelt klart kate voegele, syntes simpelthen hun har så floot en stemme

Anmeld

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg virkelig godt! Det skal der være helt plads til Jeg kunne aldrig finde på at nedgøre personen der hører dem, men selve bandet griner jeg stort af. Ligesom jeg gør af The Dreams - jeg har en veninde der hører dem/kender dem, og hun har lært at acceptere, at jeg griner af dem, for jeg kan altså ikke lade være. Vi hørte dem på skanderborg, fordi hun ville, og jeg syntes det var SÅ pinligt - men det påvirker slet ikke hvordan jeg ser på hende

Ja, og er der noget jeg ikke kan klare så er det hvis folk ikke er åben for bare at hører en liiille smule anderledes musik end de gør i forvejen . Jeg er sådan en som ikke kan klare at hører rigtig poppede sange i længden i flere dage, så skal der altså lige smides lidt Nightwish eller noget i den dur, ind i programmet - så er jeg glad igen!

- Tror vidst din veninde blev glad for at du alligevel ville hører musikken med hende, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.