yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja, og er der noget jeg ikke kan klare så er det hvis folk ikke er åben for bare at hører en liiille smule anderledes musik end de gør i forvejen . Jeg er sådan en som ikke kan klare at hører rigtig poppede sange i længden i flere dage, så skal der altså lige smides lidt Nightwish eller noget i den dur, ind i programmet - så er jeg glad igen!

- Tror vidst din veninde blev glad for at du alligevel ville hører musikken med hende, haha

Nej, der skal være plads til alle
Haha, stakkel Jeg hører aldrig andet end hvad jeg selv vælger - hører aldrig radio! hjemme ved min kæreste kører radioen ofte i baggrunden i stuen, men de hører P3, så det er jo fint nok. De spiller endda Volbeat i ny og næ, så det er lækkert. Uh, Nightwish er også lækre! Hører dem dog ikke så meget længere. Må jeg vist genoptage.

haha, jep. Der var kun 15 eller sådan noget, der hørte dem. Og så har en anmelder skrevet, at de tog Skanderborg med storm - øhhm, neeeej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Nej, der skal være plads til alle
Haha, stakkel Jeg hører aldrig andet end hvad jeg selv vælger - hører aldrig radio! hjemme ved min kæreste kører radioen ofte i baggrunden i stuen, men de hører P3, så det er jo fint nok. De spiller endda Volbeat i ny og næ, så det er lækkert. Uh, Nightwish er også lækre! Hører dem dog ikke så meget længere. Må jeg vist genoptage.

haha, jep. Der var kun 15 eller sådan noget, der hørte dem. Og så har en anmelder skrevet, at de tog Skanderborg med storm - øhhm, neeeej  

Haha, gør jeg heller ikke når jeg er herhjemme. Men ude blandt venner, må man jo ofre sig lidt engang imellem . Ja Nighwish skal du da begynde at hører igen, eller "within temptation" de er nu også gode, selvom Nightwish stadig er bedst

Altså måske var det bare en lille storm?

Anmeld

9. maj 2011

Wish upon a star

Musen5 skriver:

Mit absolutte favoritband er NIGHTWISH.

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

http://www.youtube.com/watch?v=x2sd8UMUaIk

ELSKER Amaranth.

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Jeg har en ret bred musik smag, med lige nu står den rigtig meget på Bruno Mars

Ellers er jeg ret glad for Nephew, Christian Brøns, Robbie Williams og Kato!

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0&feature=BFa&list=WL7865351658BD2776&index=23

http://www.youtube.com/watch?v=ZyWNUtHXIho&feature=BFp&list=WL7865351658BD2776&index=6

til Kato.. super rart musik i mine fynske ører!! 

Anmeld

9. maj 2011

.....

B&K skriver:

ELSKER Amaranth.

Hvis du er vild med Nightwish, tror jeg også at du vil synes om "Within Temptation"

http://www.youtube.com/watch?v=L6ViM8tKG1Q&feature=relmfu

Anmeld

9. maj 2011

Sees

bøgelund1 skriver:

til Kato.. super rart musik i mine fynske ører!! 

Den mand kan fandme fyrer op under en fest - Hold da kæft!!
Og så er han jo jyde, og så meget nede på jorden, at de halve nærmest kunne være nok - I'm in loooove

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, gør jeg heller ikke når jeg er herhjemme. Men ude blandt venner, må man jo ofre sig lidt engang imellem . Ja Nighwish skal du da begynde at hører igen, eller "within temptation" de er nu også gode, selvom Nightwish stadig er bedst

Altså måske var det bare en lille storm?

Oh, ja dét kender jeg godt - der er altid blandede holdninger når man er ude blandt venner, især hvis man er til en fest

GUUUUUUUUUUUUUUUUD, Within Temptation har jeg da glemt alt om!! Ej. Jeg må altså lige igang med at youtube lidt Du har helt ret i, at Nightwish er bedre, men begge bands er super!  Jeg savner dog Tarja 

Jeg tror det var et enkelt vindpust 

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Den mand kan fandme fyrer op under en fest - Hold da kæft!!
Og så er han jo jyde, og så meget nede på jorden, at de halve nærmest kunne være nok - I'm in loooove

ja, manden laver hit på hit.. det er super godt.. så zulu´s opsamling fra ddja. og han virkede os bare så glad og taknemmelig for hans priser.. han tog det i hvertfald ikke som en selvfølge.. 

Anmeld

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Oh, ja dét kender jeg godt - der er altid blandede holdninger når man er ude blandt venner, især hvis man er til en fest

GUUUUUUUUUUUUUUUUD, Within Temptation har jeg da glemt alt om!! Ej. Jeg må altså lige igang med at youtube lidt Du har helt ret i, at Nightwish er bedre, men begge bands er super!  Jeg savner dog Tarja 

Jeg tror det var et enkelt vindpust 

Ja nemlig, så må man overgive sig lidt engang imellem

nej - nej - nej, dem må du jo ikke glemme . Youtube er min faste side, hver gang jeg er på nettet, haha. Har alt for meget bogmærket musik ! Ja hun var lidt mere opera agtig, jeg synes nu at begge sangerinder er gode på hver sin måde

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja nemlig, så må man overgive sig lidt engang imellem

nej - nej - nej, dem må du jo ikke glemme . Youtube er min faste side, hver gang jeg er på nettet, haha. Har alt for meget bogmærket musik ! Ja hun var lidt mere opera agtig, jeg synes nu at begge sangerinder er gode på hver sin måde

Det må man! Vi plejer at lave "runder", så alle kan vælge

Jeg husker nu, jeg husker nu! Og hører  Youtube var min startside i en periode, så fangede politiken min opmærksomhed (lol, to vidt forskellige sider) men nu har jeg youtube igen - kan ikke undvære den side!!

Ja, er helt enig! Jeg synes jeg Tarja topper bare en lille smule, netop fordi hun var SÅ speciel! Hendes stemme var jo helt unik, synes det er så vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.