yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Vi får bare isoleret rigtig godt! HAHA, hvor er hun sød!! Nej, hvor er det genialt. Det er os, 70 +!

Jeg går efter jordbærisen!

Uh, det kan jeg også. I det rette selskab kan jeg snakke om et vandfald, i laaang tid (Jeg må desværre lukke computeren ned nu, har ikke mere strøm på! - Ser frem til at logge på i morgen, og lige se den video endnu en gang )

Ja, haha. Selvom man er oppe i årene, betyder det bestemt ikke at man bliver grå og kedelig

Også her! Så snakker jeg bare løs det er hyggeligt. Årh okay . Jeg har allerede set den 3 gange , hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja, haha. Selvom man er oppe i årene, betyder det bestemt ikke at man bliver grå og kedelig

Også her! Så snakker jeg bare løs det er hyggeligt. Årh okay . Jeg har allerede set den 3 gange , hihi

Nej, for søren, jeg håber virkelig jeg kan danse som hende, når jeg kommer op i årene

Hehe, at snakke løs er super, det er bedre end pinlig tavshed (okay, der forekommer nok ikke lige her)  Jeg har lige set den igen! hah!

Anmeld

10. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Mut skriver:

ENDELIG! Du er sendt fra musik himmelen , endelig én som kan lide det musik jeg hører, haha. THUMPS UP . De gør mig glade med deres sange, så holder meget af at hører dem og synge med

Ja hvis De glade sømand gør dig glade, så skal man da lytte til det

det samme her  haha .

Anmeld

10. maj 2011

.....

MillePrinsessensMor skriver:

det samme her  haha .

Dejligt!

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Nej, for søren, jeg håber virkelig jeg kan danse som hende, når jeg kommer op i årene

Hehe, at snakke løs er super, det er bedre end pinlig tavshed (okay, der forekommer nok ikke lige her)  Jeg har lige set den igen! hah!

Haha, også mig!

Ja nemlig. Men synes at sammen med min kæreste, så er det nok det eneste menneske som jeg ikke har pinlig tavshed med som sådan..der tænker man ikke over at det er pinligt, det er nærmest bare en stille og rolig ro . Hahah, jeg skal også lige se den igen!

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, også mig!

Ja nemlig. Men synes at sammen med min kæreste, så er det nok det eneste menneske som jeg ikke har pinlig tavshed med som sådan..der tænker man ikke over at det er pinligt, det er nærmest bare en stille og rolig ro . Hahah, jeg skal også lige se den igen!

Du har ret! Med nogle mennesker kan der bare være tavshed - stille og rolig tavshed. Hvorimod det kan være sygt akavet med andre personer! 

Jeg grinte helt vildt i morges

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Du har ret! Med nogle mennesker kan der bare være tavshed - stille og rolig tavshed. Hvorimod det kan være sygt akavet med andre personer! 

Jeg grinte helt vildt i morges

Ja. Så tænker man bare "Bare sig et eller andet..kom nuuu"

Haha, har lige set den . Hun shaker faktisk også bagdelen, haha. Hun må sikkert have været dronningen af dansegulvet i sine unge dage

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja. Så tænker man bare "Bare sig et eller andet..kom nuuu"

Haha, har lige set den . Hun shaker faktisk også bagdelen, haha. Hun må sikkert have været dronningen af dansegulvet i sine unge dage

Ja, og så rømmer mig sig lidt... Ændrer den stilling man sidder/står i... Og så  kommer man til sidst ind på vejret hæhæ.

Ja, hun er da bare KANON sej!! Hun må have været så vild tidligere

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Ja, og så rømmer mig sig lidt... Ændrer den stilling man sidder/står i... Og så  kommer man til sidst ind på vejret hæhæ.

Ja, hun er da bare KANON sej!! Hun må have været så vild tidligere

Haha, kender det alt for godt .. jeg har altid brugt den her sætning "Ååårh jeg glæder mig til at det bliver sommer, så man kan blive brun igen" , hvis det har været forår..bare lige for at starte med at sige noget. Når der er tavshed siger man nogen gange de åndsvageste ting, bare for at få en samtale igang

Jaa, bare der var sådan et ungdomsbånd hvor hun danser, som lige blev lagt ud på nettet

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, kender det alt for godt .. jeg har altid brugt den her sætning "Ååårh jeg glæder mig til at det bliver sommer, så man kan blive brun igen" , hvis det har været forår..bare lige for at starte med at sige noget. Når der er tavshed siger man nogen gange de åndsvageste ting, bare for at få en samtale igang

Jaa, bare der var sådan et ungdomsbånd hvor hun danser, som lige blev lagt ud på nettet

Den er også god!! det handler om at tænke hurtigt. Har engang sagt "Nå... Jeg skal altså stoppe med at flade mit hår så meget" foran en person jeg næsten ikke kendte Det var så dumt!

Åh,  jeg ville elske det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.