Synes måske det er en smule egoistisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
smillaluna skriver:

Jeg sidder lige og ser et program på Kanal 4 om engelske familier som har ualmindeligt mange børn.

Der er et par hvor kvinden er 45 og manden et par år ældre. De har 12 børn! Hun har været gravid 22 gange og aborteret de 10 af gangene. Nu vil de have nr. 13... Koste hvad det vil! Hun tager hormoner og de har rigeligt gang i sexlivet, men der sker intet.

Hvorfor stopper man ikke mens legen er god? De har 12 sunde og raske børn. Jeg synes sku det er en anelse egoistisk

Hvad mener i?

Hvorfor er det egoistisk? Hvis man nu brænder for et barn mere, kan det vel gøre ligemeget om det er nummer 3 eller 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

B&J

Syntes også det er vidt med så mange børn men folk bestemmer jo selv min bedste havde 9børn og 2 døde det er også vildt mange i mine øjne men tror det var mere alm den gang ind det er nu

Anmeld

8. maj 2011

MissGeoh

DAs mor skriver:

Hvordan skulle hun kunne det???

Aner det ikke.. Var bare en tanke..

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Tja...nogle forældre burde end ikke have et barn og andre ville være fantastiske for 15 unger...endvidere så er man jo næppe mor til 13 små børn, mon ikke flere af dem er flyttet hjemmefra...min mormor fik 9 børn på 11 år, alle sunde og vefungerende voksne mennesker nu, de havde så fantastisk en barndom og de forældre var helt uden mage...og i nund og grund er det vel altid egistisk at få børn?

Jo at få børn er en egoistisk handling ligegyldigt hvor mange man får... Børn vælger ikke hvilket liv de fødes ind i, og som du skriver så er der nogen som ikke engang burde få et enkelt.

Men 13 unger??? Der er så mange aspekter i det. Der er en anden kvinde i programmet som er enlig mor til 10. Hun er økonomisk bankerot og kæmper for at forsørge sig selv og sine børn. Alligevel udtaler hun at hun gerne vil have flere.... Det er dælme egoistisk!

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

MissGeoh skriver:

Aner det ikke.. Var bare en tanke..

ok...

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jo at få børn er en egoistisk handling ligegyldigt hvor mange man får... Børn vælger ikke hvilket liv de fødes ind i, og som du skriver så er der nogen som ikke engang burde få et enkelt.

Men 13 unger??? Der er så mange aspekter i det. Der er en anden kvinde i programmet som er enlig mor til 10. Hun er økonomisk bankerot og kæmper for at forsørge sig selv og sine børn. Alligevel udtaler hun at hun gerne vil have flere.... Det er dælme egoistisk!

Jeg skal ikek gøre mig til dommer og kan slet ikke udtale mig om enkeltsager jeg intet ved om..men jeg synes bestemt ikke man kan sige det er mere egeistisk eller synd at få en eller ti unger...kom da an på om man er der for dem, vil dem og magter det...og for børnene tror jeg bestemt der er meget tryghed, læring og et skønt børneliv med det at være mange unger..

Kunne jeg så fik jeg flere end de tre jeg har...men så ville jeg gå hjemme og være der for dem og det er bare ikke muligt..

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Jeanne skriver:

Hvorfor er det egoistisk? Hvis man nu brænder for et barn mere, kan det vel gøre ligemeget om det er nummer 3 eller 13

Anmeld

8. maj 2011

qp

Jeg synes ikke egoistisk er det rette ord, jeg ville hellere mene det var uforsvarligt! - Og det med, at det skal være lige så egoistisk, at få et barn som 13-14 holder altså ikke... Du kan aldrig give så mange børn den nærhed de har behov for, derfor mener jeg det er uforsvarligt.

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Jeanne skriver:

Synes det er egoistisk at man bliver ved med at få børn til man er langt oppe i 40´erne... Man må vide med sin forstand at nogle af børnene kommer til at miste deres forældre i en tidlig alder.

Anmeld

8. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

isabellamor skriver:

at få et barn er ligeså egoistisk som at få 13..

jeg syns det er i orden, hvis de kan holde det ud så skal de da bare give den gas,siger bare godt at det ikke er mig. 

Fuldstændig enig med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.