Synes måske det er en smule egoistisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Faith

Jeg sidder lige og ser et program på Kanal 4 om engelske familier som har ualmindeligt mange børn.

Der er et par hvor kvinden er 45 og manden et par år ældre. De har 12 børn! Hun har været gravid 22 gange og aborteret de 10 af gangene. Nu vil de have nr. 13... Koste hvad det vil! Hun tager hormoner og de har rigeligt gang i sexlivet, men der sker intet.

Hvorfor stopper man ikke mens legen er god? De har 12 sunde og raske børn. Jeg synes sku det er en anelse egoistisk

Hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

MissGeoh

Synes sku hun skulle ta at dele ud til dem som ikke kan, istedet for at få flere og flere.. :/

Anmeld

8. maj 2011

Darling<3

smillaluna skriver:

Jeg sidder lige og ser et program på Kanal 4 om engelske familier som har ualmindeligt mange børn.

Der er et par hvor kvinden er 45 og manden et par år ældre. De har 12 børn! Hun har været gravid 22 gange og aborteret de 10 af gangene. Nu vil de have nr. 13... Koste hvad det vil! Hun tager hormoner og de har rigeligt gang i sexlivet, men der sker intet.

Hvorfor stopper man ikke mens legen er god? De har 12 sunde og raske børn. Jeg synes sku det er en anelse egoistisk

Hvad mener i?

Det er sindsygt med alle de børn:/

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Honnie's Wife:) skriver:

Det er sindsygt med alle de børn:/

Jeg vil super gerne have mange børn.... Gerne 4 hvis det kan lade sig gøre. Men der er dælme langt fra 4 til 13.

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

at få et barn er ligeså egoistisk som at få 13..

jeg syns det er i orden, hvis de kan holde det ud så skal de da bare give den gas,siger bare godt at det ikke er mig. 

Anmeld

8. maj 2011

Darling<3

smillaluna skriver:

Jeg vil super gerne have mange børn.... Gerne 4 hvis det kan lade sig gøre. Men der er dælme langt fra 4 til 13.

Ja, der er rigtig langt Hehe...

Min mormor har født 8 børn, fik aldrig spurgt hende om hvorfor hun ville have så mange børn..

Jeg vil selv gerne have 2-3 børn, ikke mere end det

Anmeld

8. maj 2011

.....

smillaluna skriver:

Hvad mener i?

Synes de skal stoppe nu. De har jo en god børneflok må man sige , desuden er de oppe i alderen nu, og deres børn vil jo også gerne have glæde af deres forældre, så nu er det vidst på tide at de skal se frem til at blive bedsteforældre engang, og ikke forældre igen

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Hvad mener i?

Tja...nogle forældre burde end ikke have et barn og andre ville være fantastiske for 15 unger...endvidere så er man jo næppe mor til 13 små børn, mon ikke flere af dem er flyttet hjemmefra...min mormor fik 9 børn på 11 år, alle sunde og vefungerende voksne mennesker nu, de havde så fantastisk en barndom og de forældre var helt uden mage...og i nund og grund er det vel altid egistisk at få børn?

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

Jeg synes folk selv må om hvor mange børn de får! Hvis man kan klare 13 børn er det da helt fint at få dem. Men må sige jeg synes de er for gamle til at få flere, hvis de er 45+...

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

MissGeoh skriver:

Synes sku hun skulle ta at dele ud til dem som ikke kan, istedet for at få flere og flere.. :/

Hvordan skulle hun kunne det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.