Har en rigtig glad farmand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mira0911

nutche skriver:

det bliver rigtigt sjovt hvis hun på et tidspunkt putter sig ind til dig og baby så sparker blidt til hende derinde fra

Ja, glæder mig faktisk det at hun mærker et dask fra lillesøster... 

Hun ved godt jeg bære rundt på noget, tit spørger jeg hende "Hvor bor lillesøster" Så peger hun på maven og siger der... Og aer maven... eller dasker lidt til den... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mira0911

sabi1979 skriver:

Nej hvor dejligt

Da jeg ventede nr. 2 var min mand så heldig at han mærkede den lille sparke for første gang på FARS DAG

Sikke en gave at få på fars dag...  

Anmeld

7. maj 2011

sabi1979

MoarJ skriver:

Sikke en gave at få på fars dag...  

Ja, han var så stolt

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

sabi1979 skriver:

Ja, han var så stolt

Ja det kan jeg godt forstå... 

Anmeld

7. maj 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

wow, så er du snart i mål...  Jeg kan lige holde det ud endnu... Tror det bliver en kamp, hvis sommeren bliver enorm varm... Så tror jeg sq jeg bliver en brok røv... 

Ja jeg orkede ikke andet end at sidde i sofaen og spise is dengang, men den går jo ikke denne gang. Så mon ikke jeg osse når at blive lidt små muggen.

Ja heldigvis er jeg da snart i mål, så går dEt nok. Synes bare der er så meget der hænger, som SKAL ordnes inden lillebrors ankomst. Det har bare stået stille pga den skide bækkenløsning, men nu må jeg hellere se at få fingeren ud og komme i gang og bede om hjælp...

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja jeg orkede ikke andet end at sidde i sofaen og spise is dengang, men den går jo ikke denne gang. Så mon ikke jeg osse når at blive lidt små muggen.

Ja heldigvis er jeg da snart i mål, så går dEt nok. Synes bare der er så meget der hænger, som SKAL ordnes inden lillebrors ankomst. Det har bare stået stille pga den skide bækkenløsning, men nu må jeg hellere se at få fingeren ud og komme i gang og bede om hjælp...

Mon ikke vi overlever det...  Det er bestemt ikke sjovt at at være gravid om sommeren, det synes jeg hvert fald ikke... 

Vi skal nok klare os igennem det... 

Anmeld

8. maj 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Mon ikke vi overlever det...  Det er bestemt ikke sjovt at at være gravid om sommeren, det synes jeg hvert fald ikke... 

Vi skal nok klare os igennem det... 

Ja selvfølgelig klarer vi den

HVIS jeg skal have flere børn, så skal det i hvert fald planlægges så jeg ikke er gravid om sommeren...

Anmeld

8. maj 2011

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Ja, glæder mig faktisk det at hun mærker et dask fra lillesøster... 

Hun ved godt jeg bære rundt på noget, tit spørger jeg hende "Hvor bor lillesøster" Så peger hun på maven og siger der... Og aer maven... eller dasker lidt til den... 

nåh hvor sødt

når baby bliver lidt større, så prøv den lidt klassiske med at ligge dig på ryggen. stil derefter et glas saft eller vand på maven, og se hvad "storesøster" siger når baby pludselig kan skubbe så meget til glasset at vandet bevæger sig det har mine børn haft stor glæde af de gange jeg har været gravid

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja selvfølgelig klarer vi den

HVIS jeg skal have flere børn, så skal det i hvert fald planlægges så jeg ikke er gravid om sommeren...

Jeps... 

Så skal det vidst planlægges rimelig godt for at undgå sommeren... 

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

nutche skriver:

nåh hvor sødt

når baby bliver lidt større, så prøv den lidt klassiske med at ligge dig på ryggen. stil derefter et glas saft eller vand på maven, og se hvad "storesøster" siger når baby pludselig kan skubbe så meget til glasset at vandet bevæger sig det har mine børn haft stor glæde af de gange jeg har været gravid

Ej det må jeg prøve.. Har slet ikke tænkt den tanke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.