Har en rigtig glad farmand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Mira0911

Vi sidder stuen og ser noget tv... Jeg sidder og nusser maven og mærker lillesøster mosle rundt... 

Jeg siger til kæresten, kom lige herover og sæt dig, måske du kan mærke din datter... 

Efter kort tid hvor han har lagt hånden på, mærker han et par puf... Sikke end masse lys der kom i øjnene på ham... 

Så fantastisk... 

Bare lige glæde herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

.....

MoarJ skriver:

Vi sidder stuen og ser noget tv... Jeg sidder og nusser maven og mærker lillesøster mosle rundt... 

Jeg siger til kæresten, kom lige herover og sæt dig, måske du kan mærke din datter... 

Efter kort tid hvor han har lagt hånden på, mærker han et par puf... Sikke end masse lys der kom i øjnene på ham... 

Så fantastisk... 

Nurh hvor sødt

Anmeld

7. maj 2011

CarinaSB

MoarJ skriver:

Så fantastisk... 

Ej hvor skønt ..  

Anmeld

7. maj 2011

K&S

7. maj 2011

Lisbeth1985

MoarJ skriver:

Så fantastisk... 

Ihh, hvor lyder det rart

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Mut skriver:

Nurh hvor sødt

Meget... Kunne se hvordan hans øjne begyndte ligeså stille at løbe i vand... 

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor lyder det rart

Virkelig rart... 

Anmeld

7. maj 2011

Muttitil1+1

Ja, deres ansigtsudtryk er guld værd! Det betyder bare så meget for én, at de også finder glæde ved at mærke den lille

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

CarinaSB skriver:

Ej hvor skønt ..  

Ja og det er så fantastisk når farmand også kan mærke med... 

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

årh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.