Har en rigtig glad farmand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Hvor dejligt. Her mærkede farmand det første spark fra lillebror for omk 3 uger siden. Han har nemlig altid holdt op med at sparke, når far skulle mærke. Så her blev farmand osse meget rørt. det er så dejligt, når de osse kan mærke den lille.

Ja det er skønt når de også kan mærke med... Hvor langt er du egentlig henne efterhånden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Ja er du vimmer mand det er skønt han også kan mærke med... 

det kan jeg godt forstå.. det var sådan en dejlig følels, og så bare det at man kunne dele det sammen ,,

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

nutche skriver:

åh hvor lyder det dejligt

her var bonus søn den første til at mærke det da jeg ventede den yngste, og det levede han højt på længe til gengæld var farmand den absolut sidste.

Ja meget... 

Her har Julie dog ikke mærket noget, har ikke hørt hende sige noget eller kigge underligt på maven... 

Er spændt på at se hendes reaktion.... 

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

det kan jeg godt forstå.. det var sådan en dejlig følels, og så bare det at man kunne dele det sammen ,,

Ja præcis...  

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Ja meget... 

Her har Julie dog ikke mærket noget, har ikke hørt hende sige noget eller kigge underligt på maven... 

det bliver rigtigt sjovt hvis hun på et tidspunkt putter sig ind til dig og baby så sparker blidt til hende derinde fra

Anmeld

7. maj 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Ja det er skønt når de også kan mærke med... Hvor langt er du egentlig henne efterhånden? 

30+4... Og jeg er gået i gang med sodavands-isene. Jeg får nok ikke andet til jeg har født... Da jeg ventede Emma som er fra 22. sep 2008, levede jeg nærmest af sodavandsis hele sommeren.

Hvad med dig, og kan du klare varmen?

Anmeld

7. maj 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Ja meget... 

Hi hi, her har lillebror sparket Emma helt vildt i hovedet, så hendes hoved bevægede sig helt vildt. Jeg tror bare, hun troede det var mig der gjorde det...

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

30+4... Og jeg er gået i gang med sodavands-isene. Jeg får nok ikke andet til jeg har født... Da jeg ventede Emma som er fra 22. sep 2008, levede jeg nærmest af sodavandsis hele sommeren.

Hvad med dig, og kan du klare varmen?

wow, så er du snart i mål...  Jeg kan lige holde det ud endnu... Tror det bliver en kamp, hvis sommeren bliver enorm varm... Så tror jeg sq jeg bliver en brok røv... 

Anmeld

7. maj 2011

sabi1979

Nej hvor dejligt

Da jeg ventede nr. 2 var min mand så heldig at han mærkede den lille sparke for første gang på FARS DAG

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Hi hi, her har lillebror sparket Emma helt vildt i hovedet, så hendes hoved bevægede sig helt vildt. Jeg tror bare, hun troede det var mig der gjorde det...

Hihi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.