Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NadiaSK skriver: Ja, deres ansigtsudtryk er guld værd! Det betyder bare så meget for én, at de også finder glæde ved at mærke den lille
Ja, deres ansigtsudtryk er guld værd! Det betyder bare så meget for én, at de også finder glæde ved at mærke den lille
Ja lige præcis... sad selv og kunne mærke en tåre ville trille med på vejen sammen med hans...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Meget... Kunne se hvordan hans øjne begyndte ligeså stille at løbe i vand...
Meget... Kunne se hvordan hans øjne begyndte ligeså stille at løbe i vand...
Ååårh - Tror vidst at han kommer til at sove godt i nat, hihi
Caroline86 skriver: årh!!
årh!!
Det var skønt...
Mut skriver: Ååårh - Tror vidst at han kommer til at sove godt i nat, hihi
Det tror jeg også...
MoarJ skriver: Vi sidder stuen og ser noget tv... Jeg sidder og nusser maven og mærker lillesøster mosle rundt... Jeg siger til kæresten, kom lige herover og sæt dig, måske du kan mærke din datter... Efter kort tid hvor han har lagt hånden på, mærker han et par puf... Sikke end masse lys der kom i øjnene på ham... Så fantastisk... Bare lige glæde herfra...
Vi sidder stuen og ser noget tv... Jeg sidder og nusser maven og mærker lillesøster mosle rundt...
Jeg siger til kæresten, kom lige herover og sæt dig, måske du kan mærke din datter...
Efter kort tid hvor han har lagt hånden på, mærker han et par puf... Sikke end masse lys der kom i øjnene på ham...
Så fantastisk...
Bare lige glæde herfra...
Iiih! Det oplevede vi også i går (eller var det forgårs? dagene flyder ud). De bliver så lykkelige! Tillykke
Secrets skriver: Iiih! Det oplevede vi også i går (eller var det forgårs? dagene flyder ud). De bliver så lykkelige! Tillykke
Det er så fantastisk.... Tillykke til jer også...
hvor fantastisk ..
åh hvor lyder det dejligt
her var bonus søn den første til at mærke det da jeg ventede den yngste, og det levede han højt på længe til gengæld var farmand den absolut sidste.
Babyklar skriver: hvor fantastisk ..
Ja er du vimmer mand det er skønt han også kan mærke med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128