Spørgsmål Vedr. lejelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg er også træt af at måtte pådrage mig et lån, som jeg stadig afdrager på   

...Fik jeg sagt at jeg bor i en af Danmarks rigeste kommuner? Tsk tsk 

Nææ men det fik vi af vide nu 

det er sku surt at du sku låne for din indskud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

132319

Anonym skriver:

Nææ men det fik vi af vide nu 

det er sku surt at du sku låne for din indskud?

Lånet var ikke til indskud men til mad på bordet  Skylder penge i banken som kunne være undgået hvis kommunen havde vist til barmhjertighed.

Jeg har klaret mig alene da jeg var gravid med min søn på SU. Købte alt babyudstyr for de penge jeg kunne skrabe sammen og boede småt men godt. Og når man så står med skægget i postkassen fordi det er umuligt at få job og ingen andre muligheder har for at tjene penge så er der ingen hjælp at hente -Det er bare ikke ok 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

man ved aldrig,de kan være nogen værre kællinger på sådan en kommune hehe....

nej jeg bor i næstved

Jaah det kan du tro de kan jeg havde en sagsbehandler som sku behandle min sag om jeg kunne få indskud hun ved ikke hvor hun lad ansøgningen henne.. o Jeg ha kun 2 dage til indbetale indskudet.

Jeg flippede fuldstændige ud og har bedt om at snakke med chefen for det kunne ikke være rigtig at kun ikke havde styr på sit job..

Det indskudet med det samme og en undskyldning fra dem 

Jaah det er nok derfor din lejelighed er så billigt.

Men jeg kan ikke finde på at bo uden for kbh.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Lånet var ikke til indskud men til mad på bordet  Skylder penge i banken som kunne være undgået hvis kommunen havde vist til barmhjertighed.

Jeg har klaret mig alene da jeg var gravid med min søn på SU. Købte alt babyudstyr for de penge jeg kunne skrabe sammen og boede småt men godt. Og når man så står med skægget i postkassen fordi det er umuligt at få job og ingen andre muligheder har for at tjene penge så er der ingen hjælp at hente -Det er bare ikke ok 

OMG!! 

Sikke en kommune 

Anmeld

7. maj 2011

gonefishing

Ved ikke hvilken kommune du er i, men nej. Det blir set sådan at hvis du har en adresse og tag over hovedet, så er der ingen hjælp.Havde en veninde med en søn på 3år, de stod uden tag over hovedet og måtte bo i hendes forældres stue, indtil hun selv fandt en lejlighed (kbh området)Flodkillingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.