Mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Lou87

Cilas skriver:

Er jeg den eneste her, der har en mor der er til at lukke  op og skide i? Min mor nedgør mig, om den måde jeg taler på, genere min søn siger han er grim og født uden hjerne, som hun sagde den ene dag. Jeg orker ikke at tage telefonen når hun ringer. Og hun forventer at jeg kommer i morgen, ellers vil hun aldrig besøge mig! Ville ønske jeg var stærk nok til at sige. "din beslutning". Men så giver hun mig dårlig samvittighed. Men jeg orker hende ikke mere. Og det ska lige siges, hun var der ikke i mit liv da jeg var lille!!!!!!!

Åhh altså..
Det må ikke være sjovt og være i sådan en situation..

Jeg tror jeg ville skifte nr og passe på med og give det ud og så ville jeg nok bare be hende om og blive væk..

Er glad for jeg har et kanon forhold til min mor, det som du har med din er slet ikk til og forstå som du selv skriver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

MortilCilas

Lou87 skriver:

Åhh altså..
Det må ikke være sjovt og være i sådan en situation..

Jeg tror jeg ville skifte nr og passe på med og give det ud og så ville jeg nok bare be hende om og blive væk..

Er glad for jeg har et kanon forhold til min mor, det som du har med din er slet ikk til og forstå som du selv skriver..

Nej, det noget skod. kan bare ikke se meningen i at være sådan mod sit barn.
Du er heldig, men jeg har så et skide godt forhold til min far

Anmeld

9. maj 2011

Mother-love

Cilas skriver:

din mor er jo fuldkommen .. ja har ikke ord! Efter jeg selv er blevet mor, fatter jeg ikke hvordan man kan være sådan mod sit barn/sine børn.

Du har nok ret, i at jeg skal slå igennem. Er bare møg svært, da hun kan blive så skide hamrende møg sur og hun er go til at "slå en ned" med sin mund hvis du forstår hvad jeg mener. 

jeg ved udmærket hvad du mener for det er min mor om og om igen... hun kan også være en rigtig sur kælling når tingene ikke går efter hendes hovede... men skal siges at efter jeg ikke har kontakt med hende mere har jeg det meget bedre... har det fantastisk faktisk.. jeg fik også altid og var lidt bange for at gøre min mor sur... jeg kunne slet ikke have det... men nu har jeg bare indset at jeg vil have mine egne meninger og min mor skal ikke ødelægge de ting jeg gerne vil.. og gøre mig ked af det hele tiden..

det er ens familie ja men man skal ikke stå model til hvad som helst.. håber virkelig du finder ud af det... du fortjener bedre

Anmeld

9. maj 2011

MortilCilas

michelledam skriver:

jeg ved udmærket hvad du mener for det er min mor om og om igen... hun kan også være en rigtig sur kælling når tingene ikke går efter hendes hovede... men skal siges at efter jeg ikke har kontakt med hende mere har jeg det meget bedre... har det fantastisk faktisk.. jeg fik også altid og var lidt bange for at gøre min mor sur... jeg kunne slet ikke have det... men nu har jeg bare indset at jeg vil have mine egne meninger og min mor skal ikke ødelægge de ting jeg gerne vil.. og gøre mig ked af det hele tiden..

det er ens familie ja men man skal ikke stå model til hvad som helst.. håber virkelig du finder ud af det... du fortjener bedre

Det er jo sygt  
Tak, jeg håber jeg lære at slå igennem, er blevet bedre, men tør stadig ikke sige min mening, og slet ikke hvis hendes mening ikke er den samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.