Cilas skriver:
Jeg ved ikke om det vil hjælpe. Min storesøster har cuttet hende op til flere gange, og vores mor forstår det stadig ikke.
Jeg tror du har fuldstændigt ret, jeg bliver jo ikke i bedre humør når hun kommer og siger endnu en omgang tis 
Jeg kan bare ikke se, hvordan man kan være bekendt at behandle sit barn på den måde.
Jeg kan også sagtens forstå, hvis det er svært. Det er jo din mor 
Jeg kan bare ikke forstå hvordan ens egen mor, kan behandle sit eget kød og blod på den måde. Læste godt at hun ikke havde været der for dig igennem din opvækst.......så burde hun da også i den grad oppe sig noget mere i dit voksne liv.
i mine øjne behandler hun dig som skidt....du er ikke tjent med en mor, der på den måde får en eller anden tilfredsstillelse ved at håne dig.
Hvis det ikke hjælper at holde en pause fra hende, så vil jeg desværre råde dig til at cutte forbindelsen helt
Måske du kunne konfrontere hende med, at hvis hun ikke ændrer sig, så bliver resultatet, at du ikke kan have noget med hende at gøre mere.
jeg tror det et eller andet sted gør meget ondt på dig, hvis du bliver nødt til at gøre det her. Men husk på dem du har, dem der behandler dig godt, dem der vil dig det bedste......det er i virkeligheden dem, der vil give dit liv indhold og dem der får dig til at føle at du er noget speciel.

Anmeld