Mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

MortilCilas

Carina1977 skriver:

Selvfølgelig er det ikke dig der er noget galt med....det må du endelig ikke tro

ja man kan finde sig i meget....og jeg har også selv været sådan engang. Taler af erfaring, for jeg har selv måttet cutte forbindelsen til min far, fordi han havde behandlet mig ligeså skidt, som din mor behandler dig.

Den dag idag, har jeg ikke set min far i 15 år, og jeg har aldrig været gladere.

Så fat mod.....der lys forude

Det er jeg glad for.

I 15 år ? Mmh .. han må have været en grum ged :O
Ja lys fremme, skal bare huske at man ikke skal se tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Tkcuf

Cilas skriver:

En dreng også ? Utroligt hun allerede er så stor, jeg så hende som eget spæd Og Xander, er han fra December så ?

Ja jeg synes ikke hun er fair.

Hehe, ja årene går så stærkt, er jo selv 'kun' 21 år, xander er fra november- han er 6 mdr her d 17  Din dreng er da bare for lækker altså. Det må han ha fra sin mor.

Anmeld

7. maj 2011

Carina1977

Cilas skriver:

Det er jeg glad for.

I 15 år ? Mmh .. han må have været en grum ged :O
Ja lys fremme, skal bare huske at man ikke skal se tilbage

Ja han var heller ikke lige den rareste mand på jorden

Men nok om det, faktum er, at selvom det kan være svært at cutte forbindelsen, så kan man godt få et rigtig dejligt liv alligevel

Uanset hvad du beslutter, så ønsker jeg dig alt det bedste

Anmeld

7. maj 2011

MortilCilas

Tkcuf skriver:

Hehe, ja årene går så stærkt, er jo selv 'kun' 21 år, xander er fra november- han er 6 mdr her d 17  Din dreng er da bare for lækker altså. Det må han ha fra sin mor.

Erj hvor vild Cilas bliver 4 måneder her den 14
Hehe, arg det ikke fra hans far :p

Anmeld

7. maj 2011

MortilCilas

Carina1977 skriver:

Ja han var heller ikke lige den rareste mand på jorden

Men nok om det, faktum er, at selvom det kan være svært at cutte forbindelsen, så kan man godt få et rigtig dejligt liv alligevel

Uanset hvad du beslutter, så ønsker jeg dig alt det bedste

Det er jeg super glad for og tak. Det dejligt med noget positivt indblik

Anmeld

7. maj 2011

Tkcuf

Cilas skriver:

Erj hvor vild Cilas bliver 4 måneder her den 14
Hehe, arg det ikke fra hans far :p

Hehe.  Bor i/du så stadig på lolland?

Og det med din mor, ja jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige. Hun er sku for viderekomende, ved du hvad du gør så?

Anmeld

7. maj 2011

SD21

Cilas skriver:

Er jeg den eneste her, der har en mor der er til at lukke  op og skide i? Min mor nedgør mig, om den måde jeg taler på, genere min søn siger han er grim og født uden hjerne, som hun sagde den ene dag. Jeg orker ikke at tage telefonen når hun ringer. Og hun forventer at jeg kommer i morgen, ellers vil hun aldrig besøge mig! Ville ønske jeg var stærk nok til at sige. "din beslutning". Men så giver hun mig dårlig samvittighed. Men jeg orker hende ikke mere. Og det ska lige siges, hun var der ikke i mit liv da jeg var lille!!!!!!!

Ej, men for fanden sveske !! Hun er jo simpelthen bare så !"#¤%&/()= !!!!!! IHHH !!! Ja, du kender jo min mening

Anmeld

7. maj 2011

Troldepussen

Cilas skriver:

Er jeg den eneste her, der har en mor der er til at lukke  op og skide i? Min mor nedgør mig, om den måde jeg taler på, genere min søn siger han er grim og født uden hjerne, som hun sagde den ene dag. Jeg orker ikke at tage telefonen når hun ringer. Og hun forventer at jeg kommer i morgen, ellers vil hun aldrig besøge mig! Ville ønske jeg var stærk nok til at sige. "din beslutning". Men så giver hun mig dårlig samvittighed. Men jeg orker hende ikke mere. Og det ska lige siges, hun var der ikke i mit liv da jeg var lille!!!!!!!

Krøl hende sammen og los hende sådan en i bagdelen... Sagt på en anden måde havde det været min mor der udtalte sig sådan om mit barn, så var hun ikke længere en del af mit liv....

Anmeld

7. maj 2011

Benjamins'mor

Jeg har i hvertfald ikke sådan en mor. Min mor er super sød og rigtigt god at snakke med. Hun støtter mig 100% i alt. Jeg ville i hvertfald ikke kunnet leve uden hende. Og vil sige, jeg er ked af det på dine vegne.

Min svigermor er derimod til at lukke op og skide i. Kan bestemt ikke holde hende ud, men bliver desværre nødtil det for kærestens skyld. 

Hun nedgøre mig og siger alt som om vi ikke kan finde ud af at passe vores søn. (Hun påstår han er underernæret)

Anmeld

8. maj 2011

MortilCilas

Tkcuf skriver:

Hehe.  Bor i/du så stadig på lolland?

Og det med din mor, ja jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige. Hun er sku for viderekomende, ved du hvad du gør så?

Jeps gør vi Bor så ikke sammen med faderen til Cilas.
Nej jeg ved ikke hvad jeg gør,et eller andet skal jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.