Mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

MortilCilas

Er jeg den eneste her, der har en mor der er til at lukke  op og skide i? Min mor nedgør mig, om den måde jeg taler på, genere min søn siger han er grim og født uden hjerne, som hun sagde den ene dag. Jeg orker ikke at tage telefonen når hun ringer. Og hun forventer at jeg kommer i morgen, ellers vil hun aldrig besøge mig! Ville ønske jeg var stærk nok til at sige. "din beslutning". Men så giver hun mig dårlig samvittighed. Men jeg orker hende ikke mere. Og det ska lige siges, hun var der ikke i mit liv da jeg var lille!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mira0911

Cilas skriver:

Er jeg den eneste her, der har en mor der er til at lukke  op og skide i? Min mor nedgør mig, om den måde jeg taler på, genere min søn siger han er grim og født uden hjerne, som hun sagde den ene dag. Jeg orker ikke at tage telefonen når hun ringer. Og hun forventer at jeg kommer i morgen, ellers vil hun aldrig besøge mig! Ville ønske jeg var stærk nok til at sige. "din beslutning". Men så giver hun mig dårlig samvittighed. Men jeg orker hende ikke mere. Og det ska lige siges, hun var der ikke i mit liv da jeg var lille!!!!!!!

Har også en mor jeg bestemt ikke ser noget til.. Hun gav mig en rigtig dårlig barndom hjemme hos hende.. Heldigvis blev jeg tvangsfjernet.. 

Anmeld

7. maj 2011

MortilCilas

MoarJ skriver:

Har også en mor jeg bestemt ikke ser noget til.. Hun gav mig en rigtig dårlig barndom hjemme hos hende.. Heldigvis blev jeg tvangsfjernet.. 

Åh det var godt! Jeg boed hos min far fra jeg var nyfødt, heldigvis! Men jeg fatter ikke hvordan man kan være sådan mod sit barn!!

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Cilas skriver:

Åh det var godt! Jeg boed hos min far fra jeg var nyfødt, heldigvis! Men jeg fatter ikke hvordan man kan være sådan mod sit barn!!

Du kan læse om min historie på min profil under dagbog... Ved faktisk ikke om du kan se den... Gør da lige så du kan... 

Anmeld

7. maj 2011

MortilCilas

MoarJ skriver:

Du kan læse om min historie på min profil under dagbog... Ved faktisk ikke om du kan se den... Gør da lige så du kan... 

Kigger  med det samme

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

Cilas skriver:

Kigger  med det samme

Det er i orden.. .Lidt barsk at læse... 

Anmeld

7. maj 2011

mariamiss6

Skift til nyt og hemmeligt nummer, og smid det gamle simkort ud så kan hun ikke ringe til dig, så slipper du for at hun kan give dig dårlig samvittighed ved at ringe i hvert fald

Anmeld

7. maj 2011

MortilCilas

mariamiss6 skriver:

Skift til nyt og hemmeligt nummer, og smid det gamle simkort ud så kan hun ikke ringe til dig, så slipper du for at hun kan give dig dårlig samvittighed ved at ringe i hvert fald

Go ide

Anmeld

7. maj 2011

K&S

mariamiss6 skriver:

Anmeld

7. maj 2011

Tkcuf

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Fuck, det må ikke være nemt med sådan en mor. Måske du skulle cutte kontakt med hende for en tid? Medmindre det er helt umuligt. Ja det er jo ikke altid let med familie. Men hun burde fandme være voksen nok til at tale pænt. Man disser bare ikke folks børn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.