Hvad laver I sådan dag som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Lisbeth85

Har haft min kæreste på besøg til og med kl. 14, og derfra har jeg hygget med min søn, lavet lasagne og mos til ham, leget, haft ham i bad og leget igen. Nu har han fået aftenflaske og putter sødt i sin seng. Så nu står den på baby.dk, tv og dumle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Darling<3

Jeg har lagt i solen hele dagen, sammen medmin mand

Har lige grillet nede i gårde, og kører nok snart ud og får en is, mens vi går tur hen ad stranden <3

Anmeld

7. maj 2011

twinny

her har stået på handle. Tage hundene ud på en laaang gå tur i Bernstoffsparken...  mødt en masse sure mennesker..

Også grille...  Nu står den bare på afslapning og hygge...

Vi ville gerne have set brian og holyfield, men vil ikk betale 500 kr for det... '

Anmeld

7. maj 2011

betiinsen

ihh idag har jeg været igang med at bage en masse, skal sættes igang i overmorgen, så tænkte det var godt at have noget kage osv i fryseren

så har jeg været ude i solen og slappe af, og her til aften var kæresten og jeg ude og spise og derefter gik vi en tur ved stranden<3 en fantatisk dag

Anmeld

7. maj 2011

eElak

Er barnefri, så var sammen med en veninde og nogle af hendes veninder til Japansk festival i KØbenhavn (sakura) v. langelinie... 

Bagefter smuttede jeg i IKEA for at købe en taburet.... det fik jeg også... samt en masse andre ting... UPS!!! 

Nu er min far lige kørt afsted og jeg sidder her... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.