Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag sker der ikke noget særligt... Vi havde min nevø soven her fra igår til idag... Rigtig hyggeligt... Ud af sengen kom vi kl. 6.00... Puuuuh, det var tidligt på en lørdag...
Her står den ellers på ren afslapning, kæresten og Julie er til fødselsdag...
Så de er hjemme engang i aften...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Idag sker der ikke noget særligt... Vi havde min nevø soven her fra igår til idag... Rigtig hyggeligt... Ud af sengen kom vi kl. 6.00... Puuuuh, det var tidligt på en lørdag... Her står den ellers på ren afslapning, kæresten og Julie er til fødselsdag... Så de er hjemme engang i aften...
Bachelor og baby-dk.-overspringshandling...
Jeg tager på arbejde om 7 min Ellers har vi ikke lavet en dyt hele dagen
Eva. skriver: Bachelor og baby-dk.-overspringshandling...
Jah baby.dk er ikke lige nem at komme væk fra...
Jeanne skriver: Jeg tager på arbejde om 7 min Ellers har vi ikke lavet en dyt hele dagen
God arbejdslyst til dig... Og så i det lækre vejr... Men sådan er det jo inden for forskellige brancher...
MoarJ skriver: Jah baby.dk er ikke lige nem at komme væk fra...
Nope...
MoarJ skriver: God arbejdslyst til dig... Og så i det lækre vejr... Men sådan er det jo inden for forskellige brancher...
Ja jeg regner nu med at jeg skal brugen den første time på at drikke kaffe med de gamle på teressen
Familiehygge og afslapning
Anton sover, manden er ude og handle og jeg sidder bare her på baby.dk og nyder livet...!
Jeg burde rydde op og gøre rent, men jeg oooooorker det bare slet slet ikke, det er meget hyggeligere at sidde her
Vi har ordnet haven hele formiddagen, og da min prop sov til middag fik jeg lige ryddet op på kontoret så den nye gæsteseng kan komme derind, når den kommer idag..
Så bliver sønnike hentet senere, for jeg skal ud og spise med min veninde og nyde lidt alene moar tid (og have en enkel mokai eller 10 )
ikke en dyt lader op til i morgen der skal vi til konfrimation hele dagen det har på ens energi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128