Hvad laver I sådan dag som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mig med maven

Nyder haven, med computer og solsenge. Manden er i Paris, og datteren er hos mormor... Lækkert at være HELT ALENE en gang i mellem. Men neeeej hvor jeg savner dem. Datteren har kun været væk i tre timer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Ordne kaninbure, køre på lossepladsen, hygge, nyde vejret, grille, spise is osv. 

Jeg troede I var færdig med kaninburene... Det må da se rigtig godt ud efterhånden... 

Anmeld

7. maj 2011

.....

MoarJ skriver:

Vasketøj er også igang i her... 

smiler..ja det skal jo gøres engang imellem , selvom jeg bare har lyst til at lave ingenting netop idag, men vasketøjet vasker jo ikke sig selv

Anmeld

7. maj 2011

NinaNymannMadsen

jamen vi har været ude og handle med mine forældre i bilka så der faldt jo lige en masse ting af. min far betaler altid alle vores vare når vi handler med dem også selvom de ikke skal.

og så har vi hygget med frokost, nu sover asta så. så nu slapper vi bare af og ser tv og tror også det er resten af dagen skal gå med. vi skal dog lige grille i aften med noget familie og så skal vi lade op til konformation imorgen.

Anmeld

7. maj 2011

DianaM

Vi startede dagen med morgenkaffe sammen med mine forældre. Derefter var min mor, Helena og jeg på markedsplads og kigge, men fandt nu ik rigtig noget spændende udover et par grimer til føllene.

Hjemme igen legede helena lidt udenfor indtil hun skulle have middagslur.

Medens hun sov gik jeg igang med at male hendes legehus og nu hvor hun er stået op skal jeg lige finde ud af om jeg skal male videre eller gå igang med at plante de blomster jeg købte igår medens hun leger lidt i haven imens.

Så en kombineret hygge og produktiv dag  Håber bare ikke jegh bliver alt for kvæstet af havearbejdet, når jeg nu ik har taget min middagslur, men blev så fanget af malerarbejdet

Anmeld

7. maj 2011

merle2010

har hygget med min familie, sovet til middag med lillepigen, været til noget åbent hus, hvor man samler ind til hjemløse, og været ude og handle.. nu står den på hygge og afslapning

Anmeld

7. maj 2011

Noahmor

MoarJ skriver:

Idag sker der ikke noget særligt... Vi havde min nevø soven her fra igår til idag... Rigtig hyggeligt...  Ud af sengen kom vi kl. 6.00... Puuuuh, det var tidligt på en lørdag... 

Her står den ellers på ren afslapning, kæresten og Julie er til fødselsdag... 

Så de er hjemme engang i aften... 

Har været med bonussønne i havecenter og købe et par krukker  med jordbær, derefter i der lokale indkøbscenter og handle cowboybukser og fodboldkort til ham. Tilbage og ordne krukkerne og vande lidt i haven. Så til kaffe og kage hos svigerforældrene og nu computer afslapning med baby sovende og kæreste og bonus søn er kørt i sommerhuset. 

Anmeld

7. maj 2011

mn

MoarJ skriver:

Idag sker der ikke noget særligt... Vi havde min nevø soven her fra igår til idag... Rigtig hyggeligt...  Ud af sengen kom vi kl. 6.00... Puuuuh, det var tidligt på en lørdag... 

Her står den ellers på ren afslapning, kæresten og Julie er til fødselsdag... 

Så de er hjemme engang i aften... 

her står den på eksamensprojekter om reformationen/Luther og scientology, men holder rigtig mange pauser, for skal jo lige se baby.dk og mit spil synes godt nok det er hårdt at tænke på jeg skal have lavet så meget :b

Anmeld

7. maj 2011

Tennamor

Jeg er lige kommet hjem fra babymesse og cafehygge i København. Nu skal jeg og maven lige slappe et par timer inden vi skal ud og spise med et vennepar i aften

Anmeld

7. maj 2011

Corn

Ungerne og jeg er netop vendt hjem fra årets første Djurs Sommerland-tur...

5 timer og ungerne var skønne hele vejen...

Nu slapper vi af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.