Hvad laver I sådan dag som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har været på biblioteket i formiddags.. og bagefter brugte vi en times tid i parken der ligger overfor med at kigge på ænder og en gås...

tog en masse billeder af dem.. elsker at kigge på ænder...

ellers står resten af dagen på afslapning og om en times tid eller 1½ så er det tid til at lave aftensmad så det ikke bliver for sent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Frøken J.

Her er der blevet knoklet! Stod tidligt op og bagte 31 muffins. Ok, det var godt nok ikke meningen der skulle blive så mange, men altså Og de er så blevet pyntet med prinsessepynt. Hehe. Skal fejre min  fødselsdag for familien i morgen, og der skal dælme være tøsetema, NÅ! Så har jeg lige været til en times dancefit i træningscenteret. Hårdt, men dejligt.  Dog har ryggen det virkelig forfærdeligt nu, selvom jeg ikke overanstrengt mig og holdt igen med de "farlige" bevægelser. Suk

Nu skal til at bage boller. Synes ikke jeg har lyst til at stå op, men der er ikke noget at gøre

Anmeld

7. maj 2011

Tip!

MoarJ skriver:

Det er nu også skønt at komme ud med sine veninder... 

Oehhh yes det er ved at være tiltrængt...

Anmeld

7. maj 2011

Diana...

MoarJ skriver:

Jeg troede I var færdig med kaninburene... Det må da se rigtig godt ud efterhånden... 

Nej det er vi ikke der mangler 2 låger på det ene og så skal der bygges 6 mere. Men det var nu mere kaninernes bure der skulle ordnes så det fik noget rent igen  Glæder mig til det bliver helt færdigt og mine kaniner kommer hjem 

Anmeld

7. maj 2011

FrkT

Jeg synes vi har nået en hel masse i dag. Vi har lavet alle de daglige ting (gåtur med hundene, fodring af katte og høns, vandet i vores store køkkenhave og drivhus, opvask, almindelig oprydning)... så har vi været ude at købe en ny plæneklipper, da svigerfar var kommet til at ødelægge den gamle (UDEN AT NÆVNE NOGET TIL OS OM DET ), og nu er plænen også blevet slået. Så har vi hentet jord og plantet gulerødder, salat, løg, timian og græskar ud. Vi har handlet.. jeg har vasket en masse tøj.. støvsuget.. og nu er Jens igang med aftensmaden, mens jeg lige lader op til at give hundene mad og gå deres aftenstur med dem. Til aftensmad får vi besøg af en af Jens' gode venner, og så skal vi spille Multinational til den lyse morgen (sidst spillede vi til 6.30 fra kl 22 aftenen før ). Dog prøver ham vennen at få os overtalt til at tage ind til byen og se boksekampen på en eller anden bar, men det gider jeg bare IKKE!

Anmeld

7. maj 2011

JulieE

Jeg har brugt dagen på lidt let oprydning, en skøn cykeltur med familien i solen  og så har jeg brugt rigtig meget tid på at nørde med min nye computer jeg fik igår, morsdags gave lidt før tid  Og nu vil jeg gå ud g lave kartoffelpizzaer  Iaften skal vi se "over hækken" med ungerne.

Imorgen skal vi til danseopvisning med yngstebarnet i KB hallen. Det bliver så stort  

Anmeld

7. maj 2011

mortilflere

jeg startede med vasketøjet ,

så kørte jeg Benjamin på mcD til fødselsdag kl 10.15 , i mens handlede jeg der da bonden tog Alberte der har kyssesyge .

Så hjem og putte hende  , lage mig lige hurtigt , så støvsugede jeg og lage igen , så kom min morbror og tante forbi  

så vågnede Alberte , så lavede vi tunmousse til i aften , og hang vasketøj op

Så bagte jeg en kage

Og der kom folk forbi til eftermiddags kaffe .

nu stener jeg lidt i mens Alberte holder en pause , skal ha støvsuget inden vi skal spise kl 18 (mangler 200 kvm LOL)

Så skal Julie og en veninde til fest , mor køre , så skal jeg hjem og putte Alberte , bonden putter benjamin , så skal vi hygge indtil mor her køre efter veninde og Julie kl 23.30 

og så skal jeg hjem og i seng , Alberte står senest op kl 06.

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth1985

MoarJ skriver:

Hvornår skal du aflevere den? Opgave skrivning har aldrig rigtigt været mig... 

Først d.3 juni, så har god tid endnu Men en opgave på 25 s. tager jo også lidt tid at lave

Anmeld

7. maj 2011

LinLin

her er det åbenbart en ødelægge-barnevognsdag...

Anmeld

7. maj 2011

Mutti2B

MoarJ skriver:

Idag sker der ikke noget særligt... Vi havde min nevø soven her fra igår til idag... Rigtig hyggeligt...  Ud af sengen kom vi kl. 6.00... Puuuuh, det var tidligt på en lørdag... 

Her står den ellers på ren afslapning, kæresten og Julie er til fødselsdag... 

Så de er hjemme engang i aften... 

Kæresten og jeg fejrer 5 måneders dag. Så dagen startede på cafe i Århus og nu skal vi i biffen og ud og spise bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.