Mors dags gave... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

twinboys

Sabina skriver:

Jo hun blev rigtig glad  Hun havde ikke forventet noget. Glæder mig bare til min basse mand bliver så gammel at man kan få en lille tegning eller lign,  men der går lang tid ..

smiler ja forstår jeg godt...

Elsker at være moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mamalou

twinboys skriver:

Giver i mors dags gaver???

Hvad skal jeres mor have???

Mangler idéer, og nej hun skal ikke have blomster for hele hendes stue er en stor blomsterbutik hun blev rund i mandags og holdte fest igår...

Majbritt

Jeg har faktisk ikke fået købt til min mor - eller stedmor endnu. Så helt perfekt med en tråd, der kan give lidt inspiration til gaven.

Jeg satser stærkt på at supermanden kommer i nat - havde termin i går - så det må vel være den ultimative mors dags gave

Ej pjat, selvfølgelig skal min mor og stedmor også have en gave! Jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg skal finde på. 

Anmeld

7. maj 2011

Mamalou

Mine mødre bor i vestjylland, mens jeg bor i Aalborg, så derfor har jeg ikke så travlt med at få købt gaverne

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Mamalou skriver:

Jeg har faktisk ikke fået købt til min mor - eller stedmor endnu. Så helt perfekt med en tråd, der kan give lidt inspiration til gaven.

Jeg satser stærkt på at supermanden kommer i nat - havde termin i går - så det må vel være den ultimative mors dags gave

Ej pjat, selvfølgelig skal min mor og stedmor også have en gave! Jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg skal finde på. 

den bedste mors dags gave til mor, stedmor og dig

Anmeld

7. maj 2011

Findusinde

Både min mor og svigermor får trolde fra tripp trapp.. Jeg har fået min gave i dag.. et Kranz og Zeigler story armbånd med et hjerte.. Det er såååå fedt..

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Findusinde skriver:

Både min mor og svigermor får trolde fra tripp trapp.. Jeg har fået min gave i dag.. et Kranz og Zeigler story armbånd med et hjerte.. Det er såååå fedt..

eeejjj hvor fint

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Synes min mor trænger til at få udskiftet sit indhold i tøjskabet. Så gaver til hende er for tiden noget nyt og smart tøj- da vi børn er ved at være så gamle at hun ikke længere kun skal ligne en moar
Så hun får en lækker sort tunika/ trøje. Ville gerne ha givet hende noget mere, eller nogle andre modeller, men pengene er små

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

LouiseVous skriver:

Synes min mor trænger til at få udskiftet sit indhold i tøjskabet. Så gaver til hende er for tiden noget nyt og smart tøj- da vi børn er ved at være så gamle at hun ikke længere kun skal ligne en moar
Så hun får en lækker sort tunika/ trøje. Ville gerne ha givet hende noget mere, eller nogle andre modeller, men pengene er små

dejligt med nyt tøj

Anmeld

7. maj 2011

Findusinde

twinboys skriver:

eeejjj hvor fint

Jaaah, det er bare SÅ flot.. Har snakket om det lææænge men regnede bestemt ikke med at få det.. Især ikke når vi skal giftes til juli.. Men der tog han røven på mig..

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

twinboys skriver:

dejligt med nyt tøj

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.