Mors dags gave... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Trist ikke at  kunne tåle blomster og planter...På hvilken måde kan hun ikke tåle dem... Hvad så når hun kommer hos folk der har blomster

Aner det ikke, de har ikke nogen blomster eller lign i deres hjem og det har vi faktisk heller ikke - de går altid til herhjemme. 

Også være hun sagde det engang for at gøre mig ked af det, da jeg havde fået lavet en kæmpe buket i hendes farver - men med det svar at dem kunne hun ikke tåle..

I år har jeg intet købt, for kommer ikke derned. Så hun får en opringning med et ønske om god mor's dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Ja , giver hvert år (:

I år bliver det lasagnefade , som hun har ønsket sig meeeget længe :b

Skønt og så skal i have lassagne næste gang i skal til middag hos

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

LenaJohansen skriver:

hihi ja det har jeg  hov smider lige nogen billeder op af hendes værelse, som laaaaangt fra er færdig, men syntes ikk du skal vente længere med at se gardinerne er kommet op

juhuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

- skriver:

Nej hun får ikke...

Vil du fortælle hvorfor hun ikke får

Anmeld

7. maj 2011

MetteDN

Jeg har købt en fotoramme med plads til to billeder, hvor der i den ene side er et billed af mig og min søster, og i den anden side står der verdens bedste mor og så et lille digt vi har skrevet om hende

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Aner det ikke, de har ikke nogen blomster eller lign i deres hjem og det har vi faktisk heller ikke - de går altid til herhjemme. 

Også være hun sagde det engang for at gøre mig ked af det, da jeg havde fået lavet en kæmpe buket i hendes farver - men med det svar at dem kunne hun ikke tåle..

I år har jeg intet købt, for kommer ikke derned. Så hun får en opringning med et ønske om god mor's dag...

En opringning er også guld værd

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

MetteDN skriver:

Jeg har købt en fotoramme med plads til to billeder, hvor der i den ene side er et billed af mig og min søster, og i den anden side står der verdens bedste mor og så et lille digt vi har skrevet om hende

Ejjj må man ikke høre digtet og knald god idé

Anmeld

7. maj 2011

bullerbassen

Her får min mor et billede fra fotografen med billede af alle 3 unger

Anmeld

7. maj 2011

Jemion

Min mor skal have en krops plejeserie fra bodyshop med kokos duft

Anmeld

7. maj 2011

LenaJohansen

twinboys skriver:

juhuuuuuuuuuuuuuuu

sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.