Mors dags gave... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

twinboys

Astasmor skriver:

jeg har lavet noget selv til min mor da hun altdi får blomster eller chokolade eller sådan noget man altid giver.

så jeg har lavet det her til hende:

dejlig personlig gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

dejlig personlig gave

nemlig. det var også det jeg ville have hun skulle ha. for det er ikk noget hun har fået før. og så hyggede mig og asta lige med at male samtidig med jo så det var jo godt.

Anmeld

7. maj 2011

K&S

twinboys skriver:

Vi giver både lyst og pligtgaver, synes altid det er rart at kunne købe gaver og glæder andre mennesker... Og så synes jeg ikke det er af pligt for så må fødselsdagsgaver og julegaver jo også være af pligt...

Majbritt

Min mor får altid en lille ting af min lillebror og jeg  helst andet end blomster, for hun har ikke såååå grønne fingre...

Anmeld

7. maj 2011

SD21

twinboys skriver:

Hvor er den fin, den bliver hun da glad for

Tak, jeg synes også selv den var ret fin, så det håber jeg da 

Anmeld

7. maj 2011

N&J

twinboys skriver:

Hvor er du søøøøøøøøød

hov stop er det hende jeg gerne vil have navn og nr. på.... det er blevet væk for mig

Kan du hjælpe mig med det...???

Øhhh ikke din mors men damen fra Fanø

Majbritt

Det ved jeg da ikke, men det tror jeg måske, det er dog min søster der har nummeret, men kan lige høre hende ad næste gang jeg snakker med hende

Anmeld

7. maj 2011

Maja_4000

twinboys skriver:

Skønt og så skal i have lassagne næste gang i skal til middag hos

Der skal vi nok grille :b Men så må hun bage kage i dem

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

her får mormor en kop og et bogmærke med skriften "verdens bedste mormor"

bedstemor får en blok med skriften "verdens bedste bonusmor" (hun er min bonus mor) derudover får hun en lille buket fra interflora.

farmor får en kop med skriften "verdens bedste farmor" plus et " 2 billetter til en håndboldkamp hun gerne vil se (købt med kæmpe rabatter)

derudover har min datter sendt en lille magnet til hendes bonusmor, også med skriften "verdens bedste bonus mor" og min bonus søn tager ned og køber lidt til hans mor imorgen.

hos os betyder det ikke så meget hvad de får, men det er vigtigt for os at give dem lidt, som viser at vi værdsætter dem

Anmeld

7. maj 2011

jydeinden

min mor får en buket blomster... min svigermor får ikke noget af min kæreste, da det er et helved at finde noget til lige hende, og da de ikke går op i det

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Der skal vi nok grille :b Men så må hun bage kage i dem

ja da

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

K&S skriver:

Min mor får altid en lille ting af min lillebror og jeg  helst andet end blomster, for hun har ikke såååå grønne fingre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.