Mors dags gave... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

twinboys

Findusinde skriver:

Jaaah, det er bare SÅ flot.. Har snakket om det lææænge men regnede bestemt ikke med at få det.. Især ikke når vi skal giftes til juli.. Men der tog han røven på mig..

og en god måde at tage røven på dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

N&J

Vi giver vores mor en håndlæsning ved heksen på fanø, vi (i ihvert fald min søster og jeg, min lillebror gider ikke) vil også gerne have en håndlæsning.. 

Vi har altid givet mors dags gave, men er først indenfor de seneste år begyndt at bruge lidt flere penge på det, vi startede ud med at købe noget lækkert undertøj til hende, hun købte nemlig ikke sådan noget selv, da hun ikke ville bruge så mange penge på det, men nu har hun fået smag for det dyrere undertøj, så nu må vi jo finde på noget andet..

Vi giver ikke gaverne af pligt, men fordi vi har lyst og pengene, de gange hvor vi ikke har pengene, er det blevet til en buket til en 20', vores forældre har gjort en masse for os, og vi elsker at glæde dem med gaver (men får kun lov til det ved højtidelige begivenheder, mine forældre syntes nemlig slet ikke vi skal bruge penge på gaver til dem overhovedet - men vi kan altså ikke lade være )

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Vi giver vores mor en håndlæsning ved heksen på fanø, vi (i ihvert fald min søster og jeg, min lillebror gider ikke) vil også gerne have en håndlæsning.. 

Vi har altid givet mors dags gave, men er først indenfor de seneste år begyndt at bruge lidt flere penge på det, vi startede ud med at købe noget lækkert undertøj til hende, hun købte nemlig ikke sådan noget selv, da hun ikke ville bruge så mange penge på det, men nu har hun fået smag for det dyrere undertøj, så nu må vi jo finde på noget andet..

Vi giver ikke gaverne af pligt, men fordi vi har lyst og pengene, de gange hvor vi ikke har pengene, er det blevet til en buket til en 20', vores forældre har gjort en masse for os, og vi elsker at glæde dem med gaver (men får kun lov til det ved højtidelige begivenheder, mine forældre syntes nemlig slet ikke vi skal bruge penge på gaver til dem overhovedet - men vi kan altså ikke lade være )

Sådan er det også her

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

N&J skriver:

Hvor er du søøøøøøøøød

hov stop er det hende jeg gerne vil have navn og nr. på.... det er blevet væk for mig

Kan du hjælpe mig med det...???

Øhhh ikke din mors men damen fra Fanø

Majbritt

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

twinboys skriver:

Giver i mors dags gaver???

Hvad skal jeres mor have???

Mangler idéer, og nej hun skal ikke have blomster for hele hendes stue er en stor blomsterbutik hun blev rund i mandags og holdte fest igår...

Majbritt

Her giver vi et lille familie foto, da det jo er første gang vi kan få lavet sådan et. Det giver vi så i samlet far og morsdags gave, da en farsdags gave vil virke øv når mor får et fint billede

Anmeld

7. maj 2011

sarahb

min mor skal ha et par bukser og en fed ruskinds halskæde...

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Tina&Martin skriver:

Her giver vi et lille familie foto, da det jo er første gang vi kan få lavet sådan et. Det giver vi så i samlet far og morsdags gave, da en farsdags gave vil virke øv når mor får et fint billede

super god idé

Anmeld

7. maj 2011

Lullaby

Har købt hende en bluse, noget chokolade og en ny pung.

Min svigermor får 2 bluser, en specielsæbe og dækkeservietter som ungerne har lavet

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

Lullaby skriver:

Har købt hende en bluse, noget chokolade og en ny pung.

Min svigermor får 2 bluser, en specielsæbe og dækkeservietter som ungerne har lavet

dejlige gaver

Anmeld

7. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg har lavet noget selv til min mor da hun altdi får blomster eller chokolade eller sådan noget man altid giver.

så jeg har lavet det her til hende:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.