Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bee skriver: meget... har lige hørt fra min veninde, og hun er færdig med kreationen.. Er spændt på hva det er for noget
meget... har lige hørt fra min veninde, og hun er færdig med kreationen.. Er spændt på hva det er for noget
Husk at tage et billede og smid det herind... vil gerne se den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: Nemlig Jeg tror jeg giver min mor der klassiske i år....chokolade og en buket blomster
Nemlig
Jeg tror jeg giver min mor der klassiske i år....chokolade og en buket blomster
det bliver hun også glad for
LenaJohansen skriver: må hellere få nogen købt til hende til hendes fødselsdag hun har to stuer, og den ene stue er FYLDT med trolde, både små og store
må hellere få nogen købt til hende til hendes fødselsdag hun har to stuer, og den ene stue er FYLDT med trolde, både små og store
Ja og så vil hun elske at få flere til sin samling
twinboys skriver: Ja og så vil hun elske at få flere til sin samling
ja det vil hun nemlig
LenaJohansen skriver: ja det vil hun nemlig
´hun mor være en rigtig troldemor
twinboys skriver: ´hun mor være en rigtig troldemor
hihi ja, det er hun bestemt
Må indrømme jeg selv er faldet for de skønne trolde Har også nogen stykker, men sleeeeet ikke i samme omfang som min mutti
twinboys skriver: Sådan tænker jeg også... Min mor får et gavekort til en ny bikini
Sådan tænker jeg også... Min mor får et gavekort til en ny bikini
God idé
LenaJohansen skriver: hihi ja, det er hun bestemt Må indrømme jeg selv er faldet for de skønne trolde Har også nogen stykker, men sleeeeet ikke i samme omfang som min mutti
Jamen du har jo også en lille trolde-pus
Ja , giver hvert år (:
I år bliver det lasagnefade , som hun har ønsket sig meeeget længe :b
twinboys skriver: Jamen du har jo også en lille trolde-pus
hihi ja det har jeg hov smider lige nogen billeder op af hendes værelse, som laaaaangt fra er færdig, men syntes ikk du skal vente længere med at se gardinerne er kommet op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128