Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej det er ikke en dag vi går specielt meget op i, og hvis det ikke var fordi jeg så denne tråd havde jeg glemt det. det er lige som med valentinsdag det er heller ikke noget vi husker. ikke engang årsdag hehe.
Valentinsdagen bruger vi heller ikke her... og dog nogle gange kan jeg finde på at overraske min mand den dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: spændende
spændende
meget... har lige hørt fra min veninde, og hun er færdig med kreationen.. Er spændt på hva det er for noget
Jeanne skriver: Jeg har købt en Hope Bag fra Friis og Company
Jeg har købt en Hope Bag fra Friis og Company
Må jeg se???
Troldepussen skriver: Jeg har købt 4 TripTrap trolde til min mor, hun er helt syg med trolde, og ja blomster dur ikke, for de visner bare for hende. Synes de er så søde.
Jeg har købt 4 TripTrap trolde til min mor, hun er helt syg med trolde, og ja blomster dur ikke, for de visner bare for hende.
Synes de er så søde.
iiihhh de er også søde...
twinboys skriver: Vi giver både lyst og pligtgaver, synes altid det er rart at kunne købe gaver og glæder andre mennesker... Og så synes jeg ikke det er af pligt for så må fødselsdagsgaver og julegaver jo også være af pligt... Majbritt
Vi giver både lyst og pligtgaver, synes altid det er rart at kunne købe gaver og glæder andre mennesker... Og så synes jeg ikke det er af pligt for så må fødselsdagsgaver og julegaver jo også være af pligt...
Majbritt
Nemlig
Jeg tror jeg giver min mor der klassiske i år....chokolade og en buket blomster
Mor til Frederic skriver: Jeps... hvert år... Min mor kan så hverken tåle blomster eller planter, så hun får gerne en ting istedet for... Måske et vedhæng til hendes armbånd - noget duftevand - lysestager mm.
Jeps... hvert år...
Min mor kan så hverken tåle blomster eller planter, så hun får gerne en ting istedet for...
Måske et vedhæng til hendes armbånd - noget duftevand - lysestager mm.
Trist ikke at kunne tåle blomster og planter...På hvilken måde kan hun ikke tåle dem... Hvad så når hun kommer hos folk der har blomster
LenaJohansen skriver: uh hvor har du købt dem, min mor er nemlig os heeeeelt vild med trolde
uh hvor har du købt dem, min mor er nemlig os heeeeelt vild med trolde
inspiration har dem
LenaJohansen skriver: Jeg giver self også min mor mors dag gave Det bliver ikke noget stort i år, da pengene ikke er så store, og hun har oveni købet også fødselsdag denne måned.. Sidste år gav jeg en tur på kinesisk resturant, som hun elsker I år blir det sådan et grill sæt hvor der står verdens sødeste mor og en lille magnet med samme tekst En lidt lille gave... Men man siger jo at det er tanken der tæller
Jeg giver self også min mor mors dag gave
Det bliver ikke noget stort i år, da pengene ikke er så store, og hun har oveni købet også fødselsdag denne måned..
Sidste år gav jeg en tur på kinesisk resturant, som hun elsker
I år blir det sådan et grill sæt hvor der står verdens sødeste mor og en lille magnet med samme tekst
En lidt lille gave... Men man siger jo at det er tanken der tæller
Klart at det er tanken der tæller...
Lisbeth1985 skriver: Min mor skal helt sikkert have en gave - hun har fortjent den!! I år har jeg købt to gode film og noget lækkert chokolade
Min mor skal helt sikkert have en gave - hun har fortjent den!!
I år har jeg købt to gode film og noget lækkert chokolade
Sådan tænker jeg også... Min mor får et gavekort til en ny bikini
twinboys skriver: inspiration har dem
må hellere få nogen købt til hende til hendes fødselsdag hun har to stuer, og den ene stue er FYLDT med trolde, både små og store
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128