Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Najsen86

Jeg er 25 år og har været sammen med 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Puha har ikke tal på det mere er 22 Men ved at det er mange.. Og så kan folk sådan set blive nok så underlige i hovedet.. Det rører mig ikk Der har været en del one nighters, små kæresterier samt 3kanter, gangbang og en helvedes masse piger Så tjaeh jeg nyder livet og gider ikk holde mig tilbage fordi at der er nogen der har en uskreven regel om hvor mange man "må" gå i seng med..

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Honnie's Wife:) skriver:

What???  Har du knaldede med din FARFAR og hans venner??????

Prøv lige og tænk dig om!!! Hvad tror du selv

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Prøv lige og tænk dig om!!! Hvad tror du selv

Har du prøvet at tælle til 10 fornylig?????

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Har du prøvet at tælle til 10 fornylig?????

Ja, det har jeg

Men hun kan vel tænke sig til det ikke er noget jeg har gjort af egen fri vilje

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

27 år 5 stk. De tre af dem over en laaaang periode på 6 år... Pga. Forhold

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Bliver 22 i år, og har været sammen med 8 drenge og 1 pige

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!

- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)

Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21

er 26 år og har været sammen med hmm tjaa mindst 17 som jeg kan huske navne på..   det skal så sige jeg har været fast kærster med 5 a dem længer tid.. også der en del af de der 1 gangs nogle

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Jeg er 25 år gammel og har været sammen med, bom bom.... Talte sammen for nogen år tilbage siden og der var den på 56 stk. Og der var ham som jeg er gift med idag blandt, da vi første gang vi var sammen er 7 år siden, har været kærester 3 år til sommer. Og måske er der sneget sig en ind siden jeg talte, så skriver 57 stk....

Som en anden, så havde jeg også lige 4 år som bartender og det gav en masse sjove oplevelser.... ja jeg har sku knaldet med mange, men fortryder ikke en eneste, for hver og en har givet mig en ny god oplevelse med, og de 47 af dem har jeg haft sex med mere end en gang.....

3 stk af de 57 har været piger.... Og jeg skal ikke komme udenom at der godt ku snige sig en pige mere til samlingen, men så er min mand også med....

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det har jeg

Men hun kan vel tænke sig til det ikke er noget jeg har gjort af egen fri vilje

Jeg er hende der skrev om du havde knaldet med din farfar, og hende der skriver at du skal tælle til 10..

Ville ikke se det som et wanted samleje, og forstår ikke hvorfor du tæller det med, og da slet ikke skriver det inde i sådan en tråd her:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.